Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – طبق اعلام سایت فدراسیون فوتبال، مستنداً به مواد ۶۵ آئین نامه اخلاق و بند الف ماده ٧٣ مقررات انضباطی با توجه به گزارش واصله مبنی بر رفتار‌های غیرحرفه‌ای داوری، رضا کرمانشاهی (داور دیدار ملوان بندرانزلی و بادران)، نظر به اینکه تمام اشخاص تابع اساسنامه فدراسیون فوتبال و مقررات آئین نامه اخلاق متعهد و مکلف هستند که از ارتکاب هرگونه رفتاری که به سلامت مسابقات لطمه وارد می‌کند خودداری نمایند، لذا رضا کرمانشاهی از کلیه فعالیت‌های فوتبالی به مدت بیست روز محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه رسیدگی به تخلف وی متعاقبا اعلام می‌شود.

این درحالیست که روز گذشته خداداد افشاریان، سرپرست کمیته داوران در یک برنامه تلوزیونی اعلام کرد کرمانشاهی محروم نشده و به استراحت اجباری رفته است، اما کمیته اخلاق امروز کرمانشاهی را محروم کرد. بیشتر بخوانید: بیانیه باشگاه بادران بعد از عدم صعود به لیگ برتر

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند

میثم سهیل‌پور سرمربی، میلاد منصوری سرپرست، محمدحسین امیری و امیرحسین وحیدی بازیکنان تیم و حسن عبدالعلی‌زاده سرمربی امید‌های تیم اتحاد ستارگان تا اطلاع ثانوی محروم شدند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: هم میهن

tags # فوتبال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش