Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@17:15:12 GMT

مراکش از عفو بین الملل شکایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۱۴۴۵

مراکش از عفو بین الملل شکایت می‌کند

وکیل مراکش در پرونده استفاده رباط از نرم افزار جاسوسی پگاسوس اعلام کرد، مقامات این کشور تصمیم گرفتند علیه دو سازمان عفو بین الملل و "داستان‌های ممنوعه" بابت افترایی که به مراکش زدند به دادگاه کیفری در پاریس شکایت کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، وکیل مراکش در پرونده مذکور در بیانیه‌ای اعلام کرد، مراکش و سفیر آن در فرانسه اولیویه باراتلی، یک وکیل فرانسوی مستقر در مراکش را مامور کرده اند علیه دو سازمان عفو بین الملل و داستان های ممنوعه که رباط را به جاسوسی با استفاده از نرم افزار پگاسوس متهم کرده بودند، شکایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این رسانه های فرانسه گزارش دادند که مقامات مراکش از نرم افزار پگاسوس برای جاسوسی از تلفن همراه امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه استفاده کرده است.

روزنامه لوموند فرانسه نوشت، یکی از شماره تلفن هایی که ماکرون به صورت منظم دستکم از سال ۲۰۱۷ و تا همین اواخر استفاده می کرد در لیست شماره تلفن هایی که سرویس امنیتی مراکش برای جاسوسی از طریق پگاسوس تعیین کرده، دیده می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مراكش عفو بين الملل جاسوس افزار پگاسوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم

در یک آزمایش دو گوشی گلکسی اس ۲۴ و آیفون ۱۵ پرومکس داخل ظرفی قرار داده شد تا درون فریزر قرار بگیرند. نتیجه این آزمایش را در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور