Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در چندسال گذشته خودروهای الکترونیکی در جهان با اقبال بالایی رو به رو شده است، به همین دلیل شرکت مرسدس بنز قصد دارد از سال ۲۰۲۵ "تمام معماری‌های وسایل نقلیه تازه راه اندازی شده خود را فقط الکتریکی کند."

این شرکت چگونگی برنامه ریزی برای راه اندازی سه معماری الکتریکی خالص در آن سال را توضیح داد: MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

EA، که مربوط به اتومبیل‌های سواری متوسط ​​و بزرگ است. AMG.EA، که روی وسایل نقلیه عملکردی تمرکز خواهد کرد؛ و VAN.EA، برای وسایل نقلیه تجاری سبک و ون ها است که مدل‌های مبتنی بر این سیستم عامل‌ها فقط الکتریکی خواهند بود.

با توجه به برنامه‌های این شرکت، تحقیق و توسعه خود را افزایش می‌دهد. "در کل، سرمایه گذاری برای وسایل نقلیه الکتریکی باتری بین ۲۰۲۲ و ۲۰۳۰ بیش از ۴۰ میلیارد یورو خواهد بود. " در کنار شرکای جهانی، مرسدس همچنین به دنبال تأسیس هشت کارخانه برای تولید سلول‌های مورد نیاز برای وسایل نقلیه خود است. این برنامه برای توسعه 9کارخانه متمرکز بر توسعه سیستم‌های باتری است.

همچنین دولت انگلیس قصد دارد فروش خودرو‌های دیزلی و بنزینی و کامیونت‌های جدید را تا سال ۲۰۳۰ متوقف کند. در جای دیگر، کمیسیون اروپا، بخش اجرایی اتحادیه اروپا، کاهش ۱۰۰ درصدی انتشار CO۲ از اتومبیل‌ها و کامیون‌ها را تا سال ۲۰۳۵ هدف قرار داده است.

با توجه به این شرایط، انبوهی از شرکت‌های درگیر در صنعت خودرو اعلام کرده اند که قصد دارند پیشنهادات خود را برای تولید وسایل نقلیه با آلایندگی کم و صفر گسترش دهند. به عنوان مثال، در اوایل این ماه، گروه فولکس واگن گفته بود که انتظار می‌رود نیمی از فروش آن تا سال ۲۰۳۰ مربوط به وسایل نقلیه الکتریکی باتری باشد. تا سال ۲۰۴۰، این شرکت گفت که تقریباً ۱۰۰ ٪ از وسایل نقلیه جدید خود در بازار‌های بزرگ باید الکتری باشند.

در ماه مارس، هربرت دیس مدیر عامل گروه فولکس واگن این ایده را که شرکت وی می‌تواند با تسلا متحد شود را رد کرد و به CNBC گفت که غول خودروسازی آلمان به دنبال راه خود است. او افزود: "ما فکر می‌کنیم که می‌توانیم ما به پشته نرم افزار خود، به فناوری خود نیاز داریم." همچنین، من فکر می‌کنم تسلا، یا ایلون، بسیار فکر می‌کند ... [در مورد] راه خود به جلو؛ بنابراین، هیچ گفتگویی بین ایلان ماسک و خودم در مورد پیوستن به نیرو‌ها وجود ندارد."

بیشتر بخوانید

استراتژی کمپانی‌های معروف خودروسازی در مورد EV‌ها چیست؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت مرسدس بنز خودروی الکترونیکی وسایل نقلیه تا سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران

محسن هاشمی رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: از حدود ۶۱ و نیم میلیون تردد پایش شده در فروردین ماه امسال بیش از ۴۷۹ هزار تردد با سرعت غیرمجازثبت شده است که در این آمار حدود نیمی از تخلفات مربوط به تخلف سرعت غیرمجاز متوسط وسایل نقلیه در طول محور‌ها بوده است.

او افزود: مطالعات تصادفات نشان دهنده این است که سرعت غیرمجاز یکی از دلایل اصلی تصادفات در استان مازندران می‌باشد لذا کنترل رفتار مخاطره آمیز رانندگان به ویژه سرعت غیرمجاز در محور‌های استان می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از وقوع تصادفات با شدت بالای منجر به فوت و جرح داشته باشد.

هاشمی گفت: این اداره کل محور‌ها و مقاطع پرحادثه را به سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور مجهز کرده است و از کلیه کاربران جاده‌ای تقاضا داریم در تمامی طول مسیر با رعایت سرعت مجاز تردد نمایند تا ایمنی تردد خود و سایر رانندگان را حفظ کرده و به سلامت به مقاصد خود برسند.

در حال حاضر ۱۳۶ سامانه به بهره برداری رسیده و طی سال جاری نیز توسعه این سامانه در دستور کار اداره مدیریت راه‌ها قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • افت فروش خودرو‌های برقی فولکس واگن/ چرا اروپایی‌ها دوباره به خودرو‌های بنزینی روی آوردند؟
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی