Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به شرایط خاص این تیم در فصل جاری اشاره کرد و گفت، هیچ تیمی به اندازه زردپوشان آبادانی اذیت نشده است. - اخبار ورزشی -

حامد فلاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی تیمش برابر مس رفسنجان، گفت: هر دو تیم در شرایطی مقابل هم قرار گرفتند که استرس خاصی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در زمین خودمان دنبال گرفتن سه امتیاز بودیم و چند موقعیت خوب هم داشتیم که متأسفانه هدر رفتند. قطعاً اگر این بازی را می‌بردیم موقعیت‌مان در جدول بهتر می‌شد که متأسفانه این اتفاق رخ نداد. حالا امیدواریم که در دو بازی پایانی خوب امتیاز بگیریم تا در نهایت یک جایگاه مناسب را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به فرسایشی شدن مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: من فکر می‌کنم در لیگ امسال هیچ تیمی اندازه صنعت نفت اذیت نشده است. در حالت طبیعی بازی‌ها باید اردیبهشت ماه به پایان می‌رسید، ولی شما می‌بینید که ما در پایان تیر ماه هم هنوز درگیر برگزاری مسابقات هستیم و این برای بازیکنان و کادر فنی صنعت نفت بسیار سخت است. سختی کار زمانی بیشتر می‌شود که باید در گرمای بالای 50 درجه بازی و تمرین کنیم و دیگر تیم‌ها چنین شرایطی ندارند.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنین تصریح کرد: دو تیم دیگر جنوبی هم طبیعتاً چالش‌هایی را در این زمینه تجربه کرده‌اند و طولانی شدن مسابقات لیگ برتر واقعاً در تیم ما تأثیر گذاشته است. تیم‌هایی که به‌ آبادان می‌آیند فقط یک بازی 90 دقیقه‌ای انجام می‌دهند و می‌روند، ولی ما مجبوریم هر روز در این شرایط آب و هوایی تمرین کنیم و طبیعتاً تمرینات ما نمی‌تواند به دلیل گرمای وحشتناک آبادان کیفیت بالایی داشته باشد.

پورموسوی: مسی‌ها برای یک امتیاز به آبادان آمده بودند/ هر 2 تیم از داوری ضرر کردند

 

فلاح‌زاده در مورد بازی بعدی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت:  فولاد تیم بسیار خوبی است و برای گرفتن سهمیه آسیا تلاش می‌کند. ما هم در زمین حریف بازی آسانی در پیش نداریم، ولی انگیزه زیادی داریم تا امتیاز بگیریم چون می‌خواهیم در دو بازی پایانی عملکرد خوبی داشته باشیم و لیگ را با شرایط خوب به پایان برسانیم

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم لیگ فصل آینده از لحاظ برنامه‌ریزی شرایط مناسبی داشته باشد تا بتوانیم شاهد پایان مسابقات در یک زمان مشخص باشیم. لیگ امسال واقعا آزاردهنده بود و امیدوارم برای فصل بعد همه چیز تغییر کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان فلاح زاده صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید

هدایت‌الله عبدی زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان  در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طی یکسال گذشته با تلاش و پیگیری‌های انجام شده تجهیزات پزشکی و آمبولانس مرکز درمانی کسری خریداری شده است.

 به گفته او پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری آبادان که از سال ۹۲ کلنگ زنی شده بود به ۹۸ درصد رسیده است.

وی اظهارکرد: این بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی کاملا تخصصی و ۶ اتاق عمل، آی سی یو، ان آی سی یو، سی سی یو دارد که با بهره‌برداری از آن جنوب استان تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

او گفت: بیمارستان ۸۶ تختخوابی آبادان با حدود ۱۱۰ سال قدمت فرسوده است بنابراین تکمیل بیمارستان کسری آبادان به عنوان مرکز درمانی جایگزین ضروری است.

عبدی‌زاده به صرف بیش از چهار هزار میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: حدود ۴۵۰ نیروی مورد نیاز این بیمارستان از طریق آزمون و بکارگیری نیروهای بیمارستان قدیم جذب شدند.

ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان در زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار و زیربنای ۱۶ هزار متر مربع از سال ۱۳۹۲ آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید