Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز؛ مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی رسیدگی به شکایات منطقه یک دانشگاه آزاد در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس از آمادگی ادارات چهارگانه منطقه یک برای همکاری و رسیدگی به مسائل و مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر در استان فارس خبر داد.

حمیدرضا زارعی در این دیدار با بیان این موضوع که ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان که با خدای خود معامله کردند خدمت به خانواده آنان و توجه به جانبازان و آزادگان و خدمتگزاری به خانواده‌هایشان را وظیفه همگانی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر تحصیل نزدیک به ۵ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از آمادگی اداره کل، نظارت ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات در بهبود فعالیت‌ها و حل مسائل و مشکلات آنان خبر داد.

مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی رسیدگی به شکایات منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رویکرد این مرکز همواره کمک به دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه است و این مهم از ابتدا مورد تاکید مسئولان امر در مرکز بوده است، به همین منظور آماده هرگونه همکاری با دانشجویان شاهد و ایثارگر، یادگاران شهدای گرانقدر،جانبازان و آزادگان هستیم و این از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز در ابتدای این دیدار از اعلام آمادگی اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه یک در همکاری و کمک به حل مسائل و مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس قدردانی و آن را حرکتی ارزشی و جهادی دانست.

محمدجواد محمدی‌پور گفت: وقتی انسان به چیزی ایمان و باور داشته باشد طبیعی است که خودش جلوتر از آن حرکت می‌کند و حضور عزیزان خدمتگزار در بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه و ابراز تمایل به خدمت به جامعه دانشجویان شاهد و ایثارگر نشان از حس وظیفه شناسی آنان دارد.

وی با تأکید بر اهمیت مسائل فرهنگی افزود: نقشه راه ما و شما می‌تواند در سه رسالت اساسی یا راهبردی خلاصه شود که آن هم برگرفته از فرمان ده ماده‌ای حضرت امام راحل و نخستین ماده آن است و شامل توانمندسازی، عزت‌مندی و هویت‌مداری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با تأکید بر سه محور مذکور گفت: دانشجوی شاهد و ایثارگر باید توانمند باشد و اگر در رشته‌ای تحصیل می‌کند واقعا در آن رشته مهارت لازم را به‌دست آورد و اگر خدماتی به این عزیزان و خانواده هایشان ارائه می‌شود عزت‌مندانه، با تمام وجود و اخلاص باشد و مهم‌تر از همه هویت‌مداری است و نباید شرایط طوری باشد که خانواده شاهد و ایثارگر در دریافت خدمات هویت خود را پنهان کند.

در این جلسه از همکاری‌های مجدانه محمدکاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و حسن کریمی مسئول ستاد شاهد و ایثارگران در ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان شاهد و ایثارگر قدردانی و راه‌کارهای اساسی در ارائه تحول در خدمات دانشجویی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

اسماعیل والی کد خبر: 1104106 برچسب‌ها مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی رسیدگی به شکایات مسائل و مشکلات استان فارس منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی فراخوان داد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجوی متقاضی، صرفاً میتواند در یکی از بخش‌های جشنواره (بخش صحنه‌ای و بخش نمایشنامه نویسی) یا به عنوان کارگردان حاضر شوند (به غیر از بخش نمایشنامه نویسی)

جشنواره دارای ۲ بخش رقابتی است:
الف: بخش رقابت دانشجویان هنر‌های نمایشی (این بخشِ بر کارخلاق  و ایده‌های اجراییِ نوین و تجربی تاکید دارد)
ب: بخش رقابت دانشجویان سایر رشته‌ها 

دانشجویان متقاضی در هنگام ثبت نام، ملزم هستند گواهی اشتغال به تحصیل، مجوز نویسنده، مترجم و ناشرِ اثر پیشنهادی خود را در به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.  
پس از اعلام نتایج اولیه، هرگونه تغییر در شرایط درخواستی تنها با هماهنگی و موافقت دبیرخانه امکان پذیر است.

ستاد برگزاری جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاداسلامی به هر یک از آثار منتخب، کمک هزینه پرداخت خواهد کرد.

برای ثبت نام آثار خود را تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ به نشانی    https://eas.iau.ir/fa/form/۲۸    ارسال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس ۷۳۶۸۱۶۸۹ -۰۲۱ تماس گرفته و یا به نشانی پیام‌رسان ما در بله bashgahe_roshd@ مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی فراخوان داد
  • مسائل صنفی دانشجوان دامغان و شاهرود مورد بررسی قرار گرفت
  • بورسیه با تضمین اشتغال دانشجویان دانشگاه آزاد توسط یک شرکت همه‌فن حریف
  • «رویداد صدرا» توافق برد-برد دانشگاه و صنعت
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز به کار کرد + عکس و فیلم
  • نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید