Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- داوری مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر 12» با حضور اساتید و چهره‌های برجسته مطبوعات کشور برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، داوری نهایی جشنواره نشریات «تیتر 12» به صورت حضوری و مجازی در محل صندوق رفاه وزارت بهداشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این برنامه با حضور داوران دکتر یونس شکرخواه، هوشنگ گلمکانی، فریدون عموزاده خلیلی، دکتر سعید ارکان‌زاده، مهدی یزدانی‌خرم و دکتر گیتا علی‌آبادی نشریات و مقالات فرهنگی، هنری، ادبی، مقالات دینی و قرآنی، علمی-انسانی و همچنین آیتم‌های تیتر، خبر و مصاحبه مورد داوری نهایی قرار گرفت.
داوران گروه اول دکتر محمدمهدی فرقانی، دکتر مهدخت بروجردی، سرگه بارسقیان، مهران کرمی، محمد مهاجری نشریات عمومی، نشریات و مقالات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، سرمقاله و یادداشت و گزارش را به صورت حضوری در مرحله نهایی داوری کردند.
سیدعلی ضیایی، سیامک رحمانی و دکتر محمدکیاسالار نیز مقالات علوم پزشکی، علوم پایه، هنر و معماری، فنی و مهندسی، کشاورزی، دامپزشکی و محیط‌زیست را داوری کردند.
گرافیک و صفحه‌آرایی، طرح روی جلد، اینفوگرافیک و طرح نیز توسط محمود مختاریان و دکتر مریم سلیمی داوری شد.
همچنین دکتر لقمان ستوده داوری نشریات محلی را به عهده داشت.
نشریات طنز و کاریکاتور، نیز توسط هادی حیدری، اسماعیل امینی و رضا رفیع به صورت حضوری داوری شد.
همچنین در بخش ویژه کرونا توسط محمدفاضلی و تقی آزاد ارمکی، بخش عکس محمدمهدی رحیمیان، نشریات زبان خارجه مهندس محمدرضا آبش‌احمدلو، سایت، وبلاگ و صفحات اینستاگرام توسط مجتبی حسینی، رضاساکی، نشریات کاغذی‌الکترونیک و نشریات چند رسانه‌ای توسط محمدامین خرمی و نشریات صوتی توسط احسان مهرجو به صورت مجازی داوری شده و کار داوری آن‌ها به پایان رسید.
در دوازدهمین دوره از جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی کشور که به میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود، پس از دریافت 28 هزار و 271 اثر از سوی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور، 23 هزار 789 اثر بعد از مرحله غربالگری اولیه توانستند جواز حضور در مرحله داوری را دریافت کنند.
از مجموع 23 هزار و 789 اثر و نشریه راه یافته به مرحله اول داوری در نهایت تعداد 957 اثر به مرحله نهایی جشنواره «تیتر 12» راه پیدا کرد که این آثار از 93 دانشگاه به مرحله نهایی جشنواره راه پیدا کرده است. بدین ترتیب در مرحله نهایی داوری 44 دانشگاه علوم پزشکی و 49 دانشگاه تابعه وزارت علوم در اختتامیه جشنواره نماینده خواهند داشت.
هر ساله جشنواره تیتر توسط یکی از دستگاه‌های آموزش عالی کشور برگزار می‌شود. در دوره قبل جشنواره تیتر 11 به میزبانی وزارت علوم برگزار شد و امسال وزارت بهداشت میزبان جشنواره «تیتر 12» خواهد بود که با شعار «عینیت در خبر، انصاف در تحلیل، آزادی در بیان» برگزار می‌شود.
این دوره از جشنواره بخش‌های متعدد و مختلفی دارد. «آثار برگزیده» شامل 26 رسته، «نشریات برگزیده» شامل 18 رسته و «فضای مجازی» شامل 8 رسته، «بخش ویژه» نیز با دو موضوع در کنار «سرزمین مادری» پنج بخش اصلی جشنواره را تشکیل می‌دهند. امسال همچنین برای نخستین بار بخش «سرزمین مادری» با هدف ارزیابی و آشنایی از فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان ایرانی خارج از کشور در حوزه رسانه و ایجاد ارتباطی فرهنگی در نظر گرفته شده است. بدین منظور تفاهم‌نامه‌ای با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منعقد شده است که زمینه‌ساز گسترده‌تر شدن این ارتباطات فرهنگی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشجویی تیتر وزارت بهداشت مرحله نهایی تیتر 12

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم

گل گهر با برتری سه بر صفر راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال فجر سپاسی و گل گهر در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸ _جمعه هفتم اردیبهشت_ مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی سه بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.

سعید سحرخیزان در دقیقه ۱۴، روبرتو تورس در دقیقه ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه ۸۶ برای گل گهر گلزنی کردند.

خلاصه بازی فجر سپاسی و گل‌گهر کد خبر 748166

دیگر خبرها

  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد