Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:18:55 GMT

رسمی؛ تمدید قرارداد سون هیونگ مین با تاتنهام

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۲۳۲۴

رسمی؛ تمدید قرارداد سون هیونگ مین با تاتنهام

ستاره کره ای تاتنهام قراردادش را 4 سال دیگر و تا 2025 تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تنها یک سال از قرارداد سون هیونگ مین با تاتنهام باقیمانده بود، او امروز قراردادش را تا 2025 تمدید کرد و 4 سال دیگر نیز به این باشگاه لندنی متعهد ماند.

 

 

 

 

سون سال 2015 بود که از بایر لورکوزن به تاتنهام پیوست و تاکنون در 280 بازی توانسته 107 گل بزند و 64 پاس گل بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهایی که آینده هری کین در تاتنهام مبهم است و گفته می شود راهی سیتی خواهد شد، تمدید قرارداد سون خبر خوبی برای دوست داران تاتنهام بود.

 

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی تاتنهام پس از تمدید سون گفت:« خوشحالیم که سون قراردادش را طولانی مدت تمدید کرد و با او نگاهی رو به جلو برای فصل بعد داریم. با هدایت نونو اسپریتیو و ماندنی شدن سون، چشم انداز فصل 22-2021 روشن خواهد بود.»

 

سون نیز پس از تمدید گفت:« شش سال بازی برای تاتنهام افتخار بزرگی است و خوشحالم که سال های بیشتری برای این باشگاه بزرگ بازی خواهم کرد. باشگاهی که به من اعتماد داشته و همیشه برایم احترام قائل بوده است. تاتنهام برایم مثل خانه است و با حمایت هواداران، هم تیمی ها و کادر فنی تصمیم به تمدید بسیار ساده بود. مشتاق دیدار دوباره هواداران در ورزشگاه هستم.»

 

تاتنهام سون هیونگ مین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام سون هیونگ مین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

کد خبر 849540 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • گل سون هیونگ مین به لیورپول (لیورپول 4-2 تاتنهام)
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر