Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند، ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر دماوند که در مصلای نماز جمعه دماوند برگزار شد، با اشاره به مهمترین رویدادهای پیش رو اظهار کرد: دوشنبه ۱۵ ذی حجه سالروز ولادت امام هادی(ع) است، ایشان ۳۳ سال امامت مسلمین را بر عهده داشت و زیارت جامعه کبیره که یک دوره امام شناسی است توسط امام هادی(ع) به ما رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت ایام حج گفت: ملتهای مسلمان باید سرنوشت خود را به دست گیرند و در مقابل دنیای استکبار مقاومت کنند، مقابله با دخالت و شرارت آمریکا و اروپا راهبرد مسلمین برای جبران عقب‌ماندگی‌های علمی، اقتصادی و نابسامانی‌های سیاسی و اجتماعی آنها است.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: یکی از دشمنی های آمریکا، جنگ رسانه‌ای بی‌وقفه علیه جبهه مقاومت برای مسموم کردن فضای مجازی است، هدف نبرد مجازی دشمنان فرو ریختن دیواره اعتماد ملت به حاکمیت است، ملت ایران ۱۸۰ برابر ملت‌های دیگر آماج حملات شبانه‌روزی امپراتوری رسانه‌ای صهیونیسم جهانی است.

حجت الاسلام فتاح دماوندی گفت: در آبان ۹۶، ۳۰درصد هشتگها و پیام های دعوت به آشوب از عربستان تولید شد و در آبان ۹۸ افزایش یافت، بیش از بیست سال است واحد جنگ رسانه ای و سایبری منافقین در آلبانی به صورت سه شیفت توسط ۲ هزار نفر از عناصر سازمان که هر کدام با ۲۰ اکانت جعلی فعالیت دارند مشغول تخریب افکار مردم ایران هستند.

وی تاکید کرد: مردم هر مطلبی را که در فضای مجازی می بینند به راحتی باور نکنند، در جنگ نرم دشمن از موشک و اسلحه و تانک خبری نیست بلکه افسرده سازی، اضطراب آفرینی و تحقیر راهکارهای ایجاد مرگ تدریجی روح یک ملت است، دشمنان انقلاب مانند مگس روی زخم گرانی، بیکاری، کمبود آب و برق می نشینند و از غفلت و کم توجهی برخی مسئولین سوء استفاده می کنند.

خطیب نماز جمعه دماوند عنوان کرد: خوزستان بزرگ و مقاوم این روزها گرفتار سوء مدیریت دولت مسئولین مرتبط قرار گرفته است شهر و هفتصد روستای خوزستان با مشکل کم آبی دست و پنجه نرم می کند، خوزستان و همه استان های مرزی و امنیت کشور باید بیش از پیش مورد توجه دولت سیزدهم قرار گیرند.

وی در پایان با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران بیان کرد: در شهرستان دماوند نماز جمعه از سال ۱۳۶۰ توسط حجت الاسلام شاهچراغی اقامه شد، سپس حجت الاسلام حاج علی اکبری، حجت الاسلام آقایی و حجت الاسلام علاءالدینی تا سال ۱۳۹۵ این مسئولیت مهم را بر عهده داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نماز جمعه عبادتی است که اثرات مثبت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آن تقویت کننده نظام اسلامی است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۷

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه دماوند نبرد مجازی دشمنان جنگ رسانه ای ولادت امام هادی ع جنگ نرم دشمن جمعه دماوند حجت الاسلام نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران