Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – بازی‌های المپیک توکیو تا دقایقی دیگر (از ساعت ۱۵:۳۰) به صورت رسمی با برگزاری مراسم افتتاحیه و رژه ورزشکاران کشور‌های حاضر آغاز خواهد شد.

با وجود اینکه مردم ژاپن هم اجازه حضور در استادیوم را نداشتند، اما در ورودی استادیوم ملی به استقبال شرکت‌کنندگان رفتند.

در ورودی استادیوم ملی نماد پنج حلقه المپیک دیده می‌شود و بیشتر ورزشکاران و شرکت کنندگان با نماد المپیک عکس یادگاری می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از نکات جالب در اطراف استادیوم محل برگزاری افتتاحیه المپیک، استفاده از عکس سوباسا است که در انیمیشن معروف ژاپنی فوتبالیست‌ها حضور داشت.

جای خالی تماشاگران در استادیوم ملی توکیو کاملا به چشم می‌آید و قطعا حضور آن‌ها می‌توانست شور و هیجان بیشتری به مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک توکیو ببخشد و اکنون باید دید ژاپنی‌ها برای جبران نبود تماشاگران در استادیوم چه برنامه‌ای را تدارک دیده اند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

  بیشتر بخوانید: اعلام اعضای کاروان ایران در رژه مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۰

ادامه دارد …

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک توکیو مراسم افتتاحیه مراسم افتتاحیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی تنها مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ تهران از دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ خبر داد و گفت: ویژه برنامه صادق آل عبا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک با تلاوت قران کریم توسط قاری ممتاز حسین جعفری شروع می‌شود و پس از آن ذاکر اهل بیت (ع) حاج محمد نیک آریا در سوگ امام جعفر صادق روضه خوانی می‌کند.

وی افزود: دسته‌های عزاداری منطقه بعد از مراسم میدان المپیک به سمت دانشگاه علامه طباطبایی حرکت نموده و در دانشگاه با نوای مداح اهل بیت (ع) حاج حسن جعفری و اقامه نماز ظهر و عصر این مراسم ادامه دارد.. همچنین موکب های پذیرایی در میدان المپیک و در دانشگاه مستقر می‌شوند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ در ادامه گفت: این‌برنامه توسط فرهنگسرای تهران با مشارکت دانشگاه علامه طباطبایی، شهرداری منطقه ۲۲،پ ایگاه بسیج عمار یاسر، مجمع مساجد و هیات های مذهبی برگزار می‌شود و دوست‌داران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می‌توانند روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح به میدان المپیک منطقه ۲۲ مراجعه کنند.

کد خبر 6093370 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برچیدن کمپ‌های پناهجویان در آستانه بازی‌های المپیک پاریس
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه