Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلا این شهر ضمن بیان اینکه استان خوزستان خط مقدم دفاع مقدس امروز با خشک‌سالی و بی‌آبی دست‌وپنجه نرم می‌کند، ابراز داشت: برخی بی‌تدبیری و مدیریت ناصحیح باعث مشکلات در تأمین آب کشور شده است.

وی ضمن بیان اینکه می‌بایست خواسته به‌حق مردم رسیدگی شود، افزود: اگرچه این نارضایتی مردم استان خوزستان کاملاً درست است اما باید مردم این خطه مراقب باشند تا در دام موج‌سواری دشمنان انقلاب گرفتار نشوند و این بهانه برای خدشه‌دار شدن نظام نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه حل برخی مسائل کشور نظیر معیشت و اقتصاد زمان‌بر هستند، ابراز داشت: می‌بایست نقد منصفانه و واقع‌بینانه صورت گیرد چراکه تیم جدید از ۱۲ مرداد روی کار خواهد آمد و باید فرصت برای تصمیم‌گیری درباره چالش‌های پیش رو داشته باشد.

شاهچراغی بابیان اینکه انتخاب وزرای انقلابی و کارآمد، حمایت از رئیس‌جمهور جدید و کنار گذاشتن اختلافات در شرایط فعلی راهکار برون‌رفت کشور از مشکلات است، تصریح کرد: این مهم می‌طلبد تا همه گروه‌ها در این برهه حساس به میدان آمده و برای رفع مشکلات کشور دست یاری رئیس‌جمهور جدید را به گرمی بفشارند.

وی به پنجم مرداد سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد نیز اشاره کرد و بابیان اینکه رزمندگان استان سمنان در تنگه چهار زبر جلوی پیشروی دشمن را گرفتند، افزود: شهدای بسیاری در این روز تقدیم انقلاب شد تا درنهایت به شکست تاریخی منافقان آمریکایی در دوران دفاع مقدس ختم شد.

کد خبر 5263961

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه خشکسالی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان کمبود آب ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر دعای عرفه واکسن کرونا آمار کرونا نماز عید قربان عکس استانها شیوع کرونا اردبیل ایلام گرگان زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه صورت گرفت، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام خمینی (ره) سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی بابیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب است، افزود: پاسداران می بایست قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

امام جمعه زنجان بابیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده است، گفت: تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

حجت الاسلام خاتمی بابیان اینکه تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است، افزود: می‌توان گفت فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی بابیان اینکه سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است، ادامه داد: این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهاد‌ها به نظرات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح را شاهد هستیم.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود، اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

دیگر خبرها

  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است