Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز؛ عزت‌زاده، مسئول مدرسه رسانه با اشاره به اینکه هدف اصلی این مدرسه به روز نمودن دانش، تخصص و مهارت های چند منظوره اهالی رسانه در عرصه عمل می باشد، خاطرنشان کرد: در مدرسه رسانه، زمینه‌ای فراهم می شود تا شرکت کنندگان دانشی را که حین تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی نیاموخته اند؛ اما برای موفقیت در کار رسانه ای به آن نیاز دارند و افزایش دانش و مهارت های جدید در عرصه های گوناگون، کسب نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دنیای امروز، دنیای به شدت رسانه‌ای است؛ برهمین اساس برای موفق شدن و مسلط بودن در این میدان، باید مدام آموخت. رسانه با پیشرفت تکنولوژی در حال تحول است و با توجه به اثرگذاری در زندگی مردم و با دانستن این نکته که امروز اغلب مردم کاربر شبکه‌های اجتماعی هستند و  خود یک رسانه محسوب می شوند، یقیناً کار یک فعال و بازیگردان عرصه رسانه ای در این فضا، برای اثر گذاری بر این کاربران هر روز سخت تر و رقابتی تر از روز قبل خواهد بود.

مسئول مدرسه رسانه در بخش دیگری از صحبت‌های خود در رابطه با انگیزه اصلی تاسیس این مرکز آموزشی گفت: به دنبال مراجعات متعدد دانشجویان و علاقمندان و تقاضای برگزاری دوره های ویژه تخصصی، همچنین کسب آموزش خوب، کامل و به روز، این انگیزه ایجاد شد تا علی‌رغم مشغله و سختی های این مسیر ناهموار، در این عرصه وارد میدان شویم و اقدام به راه اندازی مدرسه رسانه کنیم.

عزت زاده تاکید کرد: در مدرسه رسانه با تلاش اساتید، مهندسین و متخصصین، شرکت کنندگان در دوره‌ها به طور کاملاً عملیاتی، مرحله به مرحله می آموزند و برای مهارت و تخصص جدیدی که آنها را در شغل و حرفه شان متمایز می کند، تمرین می‌کنند تا در نهایت در حوزه تخصصی به طور کامل مسلط شوند. این افراد حتی می توانند وارد حوزه جدیدی در این پهنه گسترده شوند. این در حالیست که در دانشگاه، آموزش بصورت گام به گام و مدرسه وار صورت می گیرد.

وی در ادامه به دوره های تخصصی که در مدرسه رسانه برگزار می شود اشاره کرد و افزود: به عنوان مثال شرکت کنندگان، تولید و انتشار پادکست را در ۱۶ جلسه آموزش می بینند و در عمل از ایده‌یابی تولید پادکست تا نحوه انتشار و بستر ارائه را می آموزند. باید اشاره کنم این دوره فرصت ورود به عرصه یک شغل جدید و جذاب با درآمد بالا است.

عزت‌زاده ادامه داد: همچنین با همکاران خوبمان از استودیو فراسوی ابعاد دوره تخصصی تولید انیمیشن را آغاز کرده‌ایم. علاقمندان در این دوره، مراحل متعددی را طی ۹ هفته می آموزند تا گام به گام اقدام به تولید انیمیشن بزنند؛ آموزشی مدام و پر ثمر برای کسی که آینده شغلی خودش را در این عرصه می بیند.

مسئول مدرسه رسانه با اشاره به فراهم سازی بستر مناسب شغلی برای علاقمندان در عرصه های جدید و همچنین مهارت آموزی به فعالان رسانه ای گفت: دامنه مخاطبان ما از پژوهشگران گرفته تا مدیران شبکه های اجتماعی و دانشجویان  گسترده است.

وی ادامه داد: تحلیل محتوا و تحلیل شبکه های اجتماعی از جمله دوره هایی هست که همکاران هیات علمی علاقمند به شرکت در آن هستند.

عزت زاده یادآور شد: این دوره ها هیچکدام در طی تحصیلات تکمیلی آموزش داده نمی‌شود. ما هم در آغاز راه هستیم و هر چه به سمت جلو حرکت کنیم تنوع بیشتری در برگزاری دوره خواهیم داشت؛ البته مبتنی بر سلیقه و درخواست علاقمندان به آموزش خلاقانه و مهارتی که انشالله بتوانیم در این مسیر مفید باشیم و بتوانیم خوب خدمت کنیم.

مسئول مدرسه رسانه تاکید کرد: با توجه به اعتبار دوره ها و سرفصل های کامل و دقیقی که لحاظ شده است؛ گواهی شرکت در این دوره ها از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب صادر می شود و شرکت کنندگان در دوره ها، موفق به اخذ گواهینامه شرکت در دوره آموزشی تخصصی دانشگاهی خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اساتید و معلمین این مدرسه، از متخصص‌ترین و مسلط‌ترین  افراد در حوزه خود هستند و بنا داریم؛ مسیر را با سلیقه علاقمندان و فعالان رسانه و اعضای محترم هیات علمی همسو کنیم. ضمن اینکه دوره هایی را که مخاطبان ما بارها به برگزاری آنها تاکید دارند، برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اسماعیل والی کد خبر: 1104120 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب شرکت کنندگان عزت زاده رسانه ای دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان عیسی بابائی در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، گفت: رویکرد کمیته امداد به سمت توانمندسازی، خودکفایی، اشتغال، درآمد با ثبات و پایدار است ، تا عزت و کرامت خانواده ها حفظ شود .

بابائی با اشاره به تفاهم نامه ایجاد مراکز نیکوکاری در دانشگاه آزاد اسلامی ، ادامه داد: با توجه به ماموریت های مهم کمیته امداد در بحث مسکن، اشتغال، بهداشت و درمان و مسائل فرهنگی ، همکاری و تعامل مراکز دانشگاهی ، علمی و پژوهشی بویژه دانشگاه آزاد اسلامی از طریق ایجاد مراکز نیکوکاری ،اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ، نگاه پژوهش محور را در این حوزه بسیار مهم خواند و افزود: «دانشگاه‌ها می‌توانند با ابزار علمی و پژوهشی و شناسایی نقاط ضعف و قوت ما را در ارتقا و رسیدن به توسعه پایدار یاری کنند.

وی با اشاره به ۸۱۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده در سال گذشته ، تصریح کرد: مواردی مثل آموزش، توانمندسازی، مهارت افزایی، بازاریابی در دستور کار کمیته امداد قرار گرفته است و در این زمینه از هر ایده‌ای که بتواند مددجویان کمیته امداد را به سمت درآمد پایدار و مکفی هدایت کند، استقبال می‌کنیم.

بابائی حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دکتری را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) خواند و یادآور شد: در این حوزه نیز ما آمادگی داریم تا از دانشجویانی که بتوانند با بررسی وضعیت فقر و کمک به بالا بردن وضعیت معیشتی، کارآفرینی و... این عزیزان دخیل باشند، حمایت لازم را انجام دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان نیز ضمن تشکر از فعالیت های موثر کمیته امداد ،گفت: «این دانشگاه با کادر هیات علمی مجرب، فارغ التحصیلان کارآزموده و دانشجویانی پویا و نوآور آمادگی دارد تا در حوزه‌های علمی و پژوهشی کمیته امداد امام خمینی (ره) را یاری کند.

سید علی طاهری با اشاره به شعار سال ،افزود:  همه ما وظیفه داریم تا در جهت بالندگی کشور عزیزمان ایران گام‌های استواری برداریم و در تعلیم و تربیت نسل جوان بویژه ولینعمتان جامعه اسلامی در راستای افزایش مهارت های کسب و کار با همت و قدرتی مضاعف  رو به جلو حرکت کنیم.

گفتنی است : مقرر شد این جلسات به طور مستمر و با هماهنگی‌های معاونت‌های ذیربط با یکدیگر برگزار شود و ماحصل آن در نشست‌های بعدی مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • دکتر طهرانچی روز معلم را تبریک گفت
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد