Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@20:15:30 GMT

انگلیس مقام اسبق عراقی را تحریم کرد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۲۹۶۵

دولت انگلیس روز پنج شنبه پنج شخصیت در چهار کشور جهان از جمله استاندار سابق نینوا در عراق را به اتهام فساد تحریم کرد. ناطقان: به گزارش شفق نیوز، دومینیک راب، وزیر امور خارجه انگلیس در بیانیه‌ای گفت، تحریم‌ها مربوط به فساد در چهار کشور عراق، گینه استوایی، زیمبابوه و ونزوئلا مربوط است.

این تحریم‌ها شامل بلوکه دارایی‌ها و منع خروج این افراد برای اطمینان از اینکه آنها نمی‌توانند اموال خود را از طریق بانک‌های انگلیس انتقال دهند یا وارد کشور شوند می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ازجمله افراد تحریم شده "نوفل العاکوب"، استاندار سابق نینوا است.

اکتبر گذشته سازمان شفافیت عراق از اجرای حکم بازداشت نوفل العاکوب در پی صدور حکم قضائی برای وی در پرونده فساد خبر داد.

این سازمان تأکید کرد که هیئتی ارشد برای تحقیق درباره سرنوشت اموالی که العاکوب پیش از برکناری از خزانه استان برداشت کرده تشکیل شده است.

پیش از این وزارت خزانه داری آمریکا نیز العاکوب را به علت "فساد" تحریم کرده بود. منبع: خبر انلاین برچسب ها: انگلیس ، مقام اسبق عراقی ، تحریم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انگلیس تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد

نهاد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق امروز اعلام کرد که در یک عملیات اطلاعاتی بی‌سابقه و بر اساس اطلاعات دقیق، یک تروریست داعشی تحت تعقیب دستگیر شد.

در بیانیه این نهاد آمده است که فرد مذکور معروف به (ابو صکر) در موصل دستگیر شد. وی تحت تعقیب دستگاه قضایی عراق و مسوول آنچه «پلیس اسلامی داعش» خوانده می‌شد، بود و با مدارک جعلی در عراق تردد می‌کرد.

از سوی دیگر رسانه‌های خبری گزارش دادند که ۱۹۱ خانواده عراقی متشکل از ۷۱۴ نفر اردوگاه الهول در سوریه را ترک کردند؛ بنابراین گزارش، این خانواده‌ها پس از بازدید هیأت عراقی از این اردوگاه که با هدف تسریع در روند انتقال کامل عراقی‌ها از سوریه طی سال آینده انجام شد، اردوگاه را ترک کردند.

اردوگاه الهول که جمعیت زیادی از اعضا و خانواده‌های گروه تروریستی داعش را در خود جای داده است، در شمال شرقی سوریه و در ۱۰ کیلومتری مرز عراق قرار دارد و تروریست‌های آمریکایی هر از چند گاهی اقدام به جابجایی همقطاران داعشی خود از سوریه به عراق و بالعکس می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد