Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@04:33:49 GMT

باشگاه پارس جنوبی جم تقویت می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۲۹۸۱

باشگاه پارس جنوبی جم تقویت می‌شود

ایسنا/بوشهر نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: باشگاه پارس جنوبی جم در تامین اعتبارات و زیرساختاری تقویت می‌شود.

حجت‌الاسلام موسی احمدی ظهر جمعه در جمع ورزشکاران و مسئولین ورزشی بخش ریز  با اشاره به بستر و ظرفیت های ورزشی شهرستان اظهار کرد: اکنون تیم پارس جنوبی روند بسیار خوبی جهت ساختارسازی و ثبت قانونی آن طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت تیم پارس جنوبی در کل حوزه انتخابیه استفاده شود که در این راستا برنامه‌ریزی کرده و نشست‌هایی داشته‌ایم.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر ورزش تقویت شود باعث شور و نشاط اجتماعی و جلوگیری از آسیب‌ها و مسائل حاشیه‌ای خواهد کرد برای همین امر است که ما در اعتبارات اخذ شده توجه ویژه‌ای به امر ورزش داشتیم.

احمدی عنوان کرد: قول می‌دهم در ادامه راه نیز به امر ورزش اهتمام خواهیم داد و سربلندیم که در این امر به‌خصوص باشگاه پارس جنوبی وقت گذاشتیم و کار کردیم.

وی ادامه داد: به مردم خطه قهرمان پرور ریز هم قول می‌دهم که در کنار شما هستیم و از شما حمایت خواهم کرد تا آنچه حق مسلم شماست در اختیارتان قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بخش ریز  در زمان‌هایی مورد توجه قرار نگرفت و ما باید در جاهایی که مورد کم مهری قرار گرفته است زیر ساخت‌هایی را احداث کنیم.

احمدی بیان کرد: وظیفه خود می‌دانم از قهرمانان حمایت کنم و در بحث‌های پشتیبانی‌ها و اشتغال به شما وعده می‌دهم که به زودی اقدامات ارزنده انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارس جنوبی استانی ورزشی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076113 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر