Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نیسان تیتان ۲۰۲۱ یکی از محبوب پیکاپ هایی است که تولید شده و برای کسانی که پیکاپ آمریکایی نمی‌خواهند جایگزین قابل تحملی است. در حالی که نیسان نوع سنگین تیتان XD را نیز ارائه می‌دهد، نسخه نیم تنی آن حس بهتری در تجارت دارد. افرادی که به ظرفیت یدک کشی آن یا به تنظیمات محدود تیتان اهمیت نمی‌دهند، ممکن است از کابین آرام و مجموعه فناوری مطلوب آن قدردانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه این پیشرانه هشت سیلندری فقط با ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۹ سرعته اتوماتیک با تکاپو ارائه می‌شود، اما بسیار قدرتمند است. این ترکیب به ویژه از نظر سوخت کم مصرف نیست و کیفیت سواری قدرتمندی را نسبت به رقبا ارائه نمی دهد. تیتان ۲۰۲۱ هنگامی که برای انجام کار استفاده می‌شود، بهترین عملکرد را دارد.  

تیتان یکی از بهترین پیکاپ هایی است که به عنوان یک پیکاپ با بهترین خدمات ارائه می شود. این به معنای مدل پایه S با کابین توسعه یافته استاندارد و پیشرانه عقب است. مسلماً کسانی که خواهان قابلیت اضافه شدن سیستم چهار چرخ متحرک هستند می‌توانند آن را با قیمت ۳ هزار و  ۲۳۰ دلار خریداری کنند.

 همچنان از تجهیزات استاندارد مانند صفحه نمایش لمسی ۸.۰ اینچی با Apple CarPlay و Android Auto استفاده می‌کند. همچنین دارای ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور، هشدار عبور از وسایل نقلیه عقب، هشدار خروج از خط و موارد دیگر است. بسته S Utility شامل روتختی اسپری شونده، کنسول بالاسری جلو و اتصال تریلر با سیم کشی مربوطه است.

برخلاف تنوع پیشرانه موجود در رقبای سبک، تیتان با یک موتور ترکیبی و جعبه دنده کارایی کافی را دارد.  هشت سیلندر ۵.۶ لیتری ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۱۳ پوند گشتاور تولید می‌کند و با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک جفت می‌شود. تیتان همانند برادران پیکاپ خود، برای ناهمواری‌های خارج از جاده و ظرفیت‌های قوی حمل و نقل، کیفیت حمل و نقل و سواری خوبی را ارائه می دهد. 

اگرچه تیتان و تیتان XD دارای کابین و سایر اجزای مشترک هستند، اما آن‌ها دارای شاسی و سیستم تعلیق خاص خود هستند. نسخه Pro-۴X ا برای یک مجموعه آفرود که برای جاده‌های ناهموار مناسب‌تر است دارد.

تیتان با کابین آرام و مجموعه استاندارد صندلی‌های جلوی راحت "Zero Gravity"  ارائه می شود. مواد به کار رفته در کابین به روز شده اند، اما متأسفانه، طراحی داخلی تیتان کسل کننده است، پلاستیک زیادی در آن به کار رفته است و فضای پا برای صندلی‌های عقب کمتر از رقبا است. وقتی صحبت از کنترل بار می‌شود، تایتان یکی از بهترین‌ها در تجارت است.

هر مدل دارای یک درب عقب به کمک فنر برای استفاده آسان است و لوازم جانبی نوآورانه‌ای مانند سیستم کانال تختخواب منحصر به فرد و جعبه‌های حمل بار محرمانه در بستر موجود است. با این وجود فضای ذخیره سازی داخلی کافی هنگام یافتن مکانی برای وسایل کوچکتر ناامید کننده است و جعبه‌های بار آن کمترین فضای ذخیره سازی را در بین رقبا دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: معتقد هستیم پروژه‌ای از جمله تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند و از آن حمایت خواهیم کرد، اما در صورتی که هرکدام از مسیرهای پیشنهادی بخواهد مانعی برای ثبت جهانی طاق‌بستان باشد، با آن مخالفت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، داریوش فرمانی امروز _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده تله کابین طاق بستان، اظهار کرد: پاییز سال گذشته دفتر امور پایگاه‌های جهانی و ملی وزارت میراث فرهنگی پس از بررسی‌های انجام شده مخالفت خود را با اجرای تله کابین در طاق بستان اعلام کرد، اما به دنبال آن از طریق استان رایزنی‌هایی با وزارتخانه صورت گرفت تا یک نظر قطعی و نهایی را برای همیشه در خصوص این پرونده اعلام کنند.

وی افزود: مسئولان وزارت میراث فرهنگی از شهرداری کرمانشاه درخواست کردند تا مشاور پروژه جزئیات سه مسیر پیشنهادی خود را برای احداث تله کابین در طاق بستان در اختیار دفتر ثبت و حریم آثار و حفظ و احیا میراث معنوی و طبیعی وزارتخانه قرار دهد تا آن‌ها نیز کار کارشناسی دقیقی روی این پروژه داشته باشند و نظر نهایی خود را اعلام کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه پروژه تله کابین کرمانشاه در وزارت میراث فرهنگی هنوز در حال کارشناسی است، خاطرنشان کرد: آخرین نشست میان مدیرکل ثبت و حریم آثار وزارت میراث فرهنگی با کارشناسان و مشاوران شهرداری کرمانشاه هفته گذشته برگزار و مقرر شد یک اصلاحیه نهایی را روی نقشه پروژه داشته باشند و آن را دوباره به وزارت میراث فرهنگی تحویل دهند.

فرمانی اضافه کرد: مسئولان وزارت میراث فرهنگی در تلاش هستند تا راهکاری برای اجرای این پروژه پیدا کنند که البته این امر مستلزم ارائه جزئیاتی دقیق از نقشه مسیرهای پیشنهادی شهرداری برای احداث تله کابین است.

وی تاکید کرد: معتقد هستیم پروژه‌ای همچون تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند و از آن هم حمایت خواهیم کرد، اما در صورتی که هرکدام از مسیرهای پیشنهادی بخواهد مانعی برای ثبت جهانی طاق بستان باشد، با آن مخالفت خواهیم کرد.

کد خبر 749074

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟