Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه ایلام مطالبات به حق مردم خوزستان در ارتباط با مشکلات استانشان نیازمند توجه و پاسخگویی مسئولان دانست و گفت: توجه به حقِ مردم خوزستان در «مطالبه مشروع آب» ضروری است - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم  از  ایلام‌، حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام اظهار داشت: مطالبات به حق مردم خوزستان در ارتباط با مشکلات استانشان نیازمند توجه و پاسخگویی مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام گفت: استان خوزستان استانی که مردم شریف آن 8 دفاع مقدس را تجربه کرده است و در طول پربرکت انقلاب اسلامی در وفاداری به انقلاب و نظام و رهبری ید طولانی دارند.

وی یادآور شد: مردم خوزستان هیچگاه اجازه نخواهند داد که مطالباتشان دستمایه ضد انقلاب و گروهک‌های معاند شود و این بصیرت در مردم این دیار وجود دارد که دشمن از خواسته آنان سوء استفاده نکند.

خطیب جمعه ایلام توجه به مطالبات و خواسته به حق مردم خوزستان تاکید و حادث شدن چنین اتفاقاتی را ضعف مدیریتی عنوان کرد و گفت: ضعف مدیریتی موجب شده است تا مخالفان و معاندان به شیوه بیان خواسته مردم ورود و  نیروهای خدوم انتظامی و مردم را به گلوله بسته و با این اقدام سعی در ناآرام جلوه دادن منطقه را داشته باشند.

نماز جمعه فردا در همه شهرستان‌های استان سمنان اقامه می‌شودنماز جمعه این هفته استان اردبیل در شهرستان‌های قرمز به‌صورت محدود برگزار می‌شودمقابله با تهاجم فرهنگی از مهم‌ترین کارکردهای نماز جمعه است

امام جمعه ایلام به کمک مردم ایلام در آبرسانی به مناطق استان خوزستان اشاره و اعزام تانکرهای آب رسان را نشانه‌ای از همدردی مردم ایلام با خوزستان در تامین نیاز آب این استان  دانست و بیان داشت: اگر مدیران از دهه 70 ببعد به هشدارهای کارشناسان حوزه آب توجه می‌کردند امروز شاهد این اتفاقات نبودیم.

وی در ادامه مردم خوزستان را مردمی ولایی و انقلابی پیرو امر ولایت عنوان کرد و گفت: ضد انفلاب و گروهای معاند بدانند که مردم خوزستان اجازه گردن کشی به آنان را نخواهد داد و ضمن بیان مطالبات خود از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دفاع و دیده نامحرمان به امنیت کشور را کور خواهند کرد.

ادامه مباحث امام جمعه ایلام مبحث عید غدیر بود که از آن با اهمیت تر از عاشورا نام برد  و بیان کرد: "عید فطر و قربان برای مسلمانان مهم هستند اما بر اساس روایات خداوند در عید غدیر چند برابر سایر اعیاد افراد را از جهنم نجات می‍دهد."

وی در اهمیت غدیر به فرمایش پامبر اسلام استناد کرد و اظهار داشت: آن حضرت فرمود؛ «روز غدیرخم، برترین و بالاترین عیدهای امت من است. روزی است که خدای متعال مرا مأمور کرد برادرم، علی بن ابی طالب را چون نشانه ای بر امتم نصب کنم تا پس از من، با او راه را بیابند و روزی است که خداوند دین مرا کامل و نعمتش را بر امت تمام کرد و راضی شد که اسلام دین آنها باشد».

نماینده ولی فقیه وامام جمعه ایلام سخنان خود را با این حدیث از امام صادق به پایان برد که فرموده است؛ «عید غدیر، عید الله اکبر است؛ یعنی بزرگ ترین عید الهی است» و "خداوند هیچ پیامبری نفرستاده، مگر آنکه این روز را عید گرفته و حرمت آن را نگه داشته است».

انتهای پیام/180/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه ایلام مردم خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری مردم شهر ایلام در رثای شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)

ایسنا/ایلام مردم شهر ایلام، همزمان با سالروز شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)، با به راه انداختن دسته‌های سینه‌زنی به سوگواری پرداختند.

امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و استاندار ایلام، اقشار مختلف مردم  حضور داشتند.

مداحان اهل‌بیت(ع) در سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع)، نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی کردند.

این مراسم در خیابان طالقانی مرکز استان برگزار شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • سوگواری مردم شهر ایلام در رثای شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر از کشتار زنان و کودکان در غزه
  • امام جمعه مهاباد: لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • امام جمعه ساری: ماماها از مسئله زشت سقط جنین فاصله بگیرند
  • مترو حرم مطهرشاهچراغ (ع) مورد توجه مسئولان شهری باشد
  • انتقاد امام جمعه همدان از توجه به ارزش‌های مادی در مدارس