Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@19:35:03 GMT

واکسیناسیون 20 هزار راننده از دوشنبه

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۳۳۳۶

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز واکسیناسیون ۲۰ هزار راننده تاکسی از دوشنبه هفته آتی خبر داد. ناطقان: روشنی، با اعلام خبر آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی از دوشنبه هفته آتی گفت: براساس جلسه‌ای که با دکتر گویا از مدیران وزارت بهداشت داشتیم، مقرر شد که از روز دوشنبه هفته آتی فرایند واکسیناسیون رانندگان تاکسی آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در فاز اول ۲۰ هزار راننده تاکسی واکسینه می‌شوند و بعد از آن مابقی رانندگان واکسن دریافت می‌کنند افزود: براساس پروتکلی که تدوین کردیم، از آنجایی که افراد بالای ۶۰ سال تاکنون توسط خود وزارت بهداشت واکسن دریافت کردند ما در فاز اول رانندگان ۵۰ تا ۶۰ سال، بعد از آن ۴۰ تا ۵۰ سال و با همین ترتیب رانندگان دیگر را برای دریافت واکسن فراخوان می‌دهیم.

وی افزود: البته مقرر شد فضا و تجهیزات فیزیکی برای تزریق واکسن را سازمان تاکسیرانی در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد. منبع: میزان برچسب ها: واکسیناسیون ، راننده ، دوشنبه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: واکسیناسیون راننده دوشنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان

وزارت صحت افغانستان اعلام کرد از امروز کارزار واکسیناسیون فلج کودکان را در سراسر این کشور آغاز می‌کند.

شرافت زمان، سخنگوی این وزارتخانه گفت طی چهار روز قرار است بیش از ۱۰ میلیون کودک زیر پنج سال این واکسن را دریافت کنند و همراه با قطره خوراکی فلج کودکان، ویتامین آ نیز به کودکان داده شود.

در خبرنامه آمده است که به دلیل بارش باران و سردی هوا این کمپین در ولایات غور، دایکندی و بامیان به تعویق افتاده است.

افغانستان و پاکستان تنها کشورهایی هستند که هنوز فلج کودکان در آنها ریشه‌کن نشده است. سال گذشته پنج مورد فلج اطفال در ولایت «ننگرهار» افغانستان ثبت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد