Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:35:24 GMT

۱۹ شهرستان فارس در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۳۴۵۰

۱۹ شهرستان فارس در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند

به گزارش ایرنا، عبدالرضا قاسم‌پور جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ۱۳ شهرستان استان فارس نیز در وضعیت نارنجی و چهار شهرستان نیز در وضعیت زرد است.
وی ادامه داد: هم‌اینک تعداد مراجعان و بستری در بیمارستان‌ها رو به افزایش است و درصد مثبت تست‌های کرونا در استان هم ۳۷ درصد و در شیراز ۴۰ درصد است.
او اظهار داشت: این در حالی است که در برخی شهرستان‌های استان از جمله فسا با ۵۰ درصد و جهرم با ۴۵ درصد، درصد مثبت شدن تست‌ها بیش از میانگین استان و شیراز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کرونا در فارس جان پنج هزار و ۲۴ نفر را گرفته است
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی کرونا گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون پنج هزار و ۲۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند و درصد بهبود یافتگان نیز ۹۵ درصد مبتالایان است.
قاسم‌پور، با اشاره به افزایش تعداد مراجعان و بستری در پیک پنجم افزود: روز گذشته یک هزار و ۹۳۰ مراجعه کننده به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان داشته‌ایم که به طور میانگین از مجموع مراجعان روزانه افزون بر ۳۵۰ نفر بستری می‌شوند.
او ادامه داد: در مجموع هم‌اینک یک هزار و ۸۴۸ نفر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند.
وی گفت: علاوه بر این ۶۶۶ نفر هم بستری موقت داریم که پس از دریافت دارو و تزریق‌های اولیه جهت ادامه بستری در منزل از بیمارستان مرخص می‌شوند.
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا، ضریب اشغال تخت‌های عادی بیمارستانی را ۶۳ درصد و ضریب اشغال تخت‌های ویژه را نیز در استان ۵۴ درصد برشمرد.
وی اضافه کرد: درصد رعایت دستورالعمل‌ها در استان نیز به رغم اینکه نسبت به هفته اخیر بهتر شده اما همچنان با نقطه مطلوب فاصله دارد و اگر درصد رعایت دستورالعمل‌ها به بالای ۹۰ درصد نرسد شرایط روز به روز وخیم تر خواهد شد.
قاسم‌‍‍پور در خصوص محدودیت‌های فعالیت صنوف هم گفت: فعالیت ‌صنوفی مانند رستوارن‌ها، تالارهای پذیرایی، کافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌ها، نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی، پاساژها و بازارهای سربسته، سالن‌های سینما و تئاتر، استخرهای سرپوشیده، شهربازی و باغ وحش‌ها در فضای سربسته ممنوع است و با متخلفان با جدیت برخورد می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا شیراز استانداری فارس فارس محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شیراز استانداری فارس ویروس کرونا شیراز استانداری فارس فارس محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092555

دیگر خبرها

  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین