Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشعل بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ ساعاتی قبل از آغاز مراسم افتتاحیه در آخرین دقایق تور ۱۵روزه‌ی خود در سراسر ژاپن، خارج از جاده‌ها و دور از مردم، ساکت و آرام در پایتخت ژاپن به مسیرخود پایان داد.

به گزارش ایلنا، فرماندار توکیو ، یوریکو کویکه در یک مراسم مختصر به مناسبت ورود مشعل المپیک قبل از سفر به استادیوم ملی شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعله‌ای که از اواخر ماه مارس و توسط حدود ۱۰هزار نفر در سراسر کشور حمل می‌شد، در مراسم افتتاحیه مشعلدان المپیک را روشن می‌کند. 

کویکه در مراسمی که در مقابل ساختمان فرمانداری کلانشهر توکیو، در حدود سه کیلومتری ورزشگاه، گفت: «ما می‌خواهیم اقدامات سخت ضدکرونایی را اجرا کنیم و بازی هایی را ترتیب دهیم که به ورزشکاران از سراسر جهان اجازه می‌دهد شاهکارهای شگفت انگیزی از خود نشان دهند». رئیس #کمیتهملیالمپیک ژاپن یاسوهیرو یاماشیتا از جمله نفراتی بود که مشعل را در محل بدست دو حامل بعدی سپرد. 

اگرچه ۱۲۱ روز برگزاری مراسم حمل مشعل در سراسر کشور با هدف ایجاد شور و نشاط در آستانه بازی‌های المپیک پس از یک سال تعویق به دلیل همه گیری کرونا صورت پذیرفت، اما بخش‌هایی از مسیر آن در جاده‌های عمومی شهرداری‌های ۲۰ استان از ۴۷ استان ژاپن حذف شد. 

حمل مشعل المپیک در ژاپن از استان شمال شرقی فوکوشیما آغاز شد و مشعل داران ۱۲تا۱۰۹ ساله آن را حمل کردند. شعله المپیک در یونان در مراسمی در ماه مارس سال گذشته و بدون تماشاگر روشن شد و بخشی از مراسم در این کشور پس از شروع به دلیل نگرانی از انتشار ویروس لغو شد.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک توکیو۲۰۲۰ مشعل المپیک المپیک توکیو۲۰۲۰ مشعل المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم روضه خوانی وعزاداری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.  سخنرانان در این مراسم به ذکر فضائل و مصائب امام جعفر صادق (ع) پرداختند.  همچنین مراسم روضه سنواتی شهادت امام جعفر صادق (ع) در موقوفه باغ دولت آباد یزد نیز برگزار شد.  در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مساجد، تکایا و حسینیه‌های یزد هم میزبان عزاداران، رییس مذهب جعفری هستند.

دیگر خبرها

  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • آغاز مجدد بارش‌ها در خوزستان از امشب
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند