Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر طرح گوره - جاسک در شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: پیشنهادهای فنی و تخصصی سختگیرانه مجموعه بازرسی فنی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) سبب شد کیفیت محصول تولیدی ما نسبت به نمونه‌های خارجی به مراتب بالاتر برود.
به گزارش شانا، امین آسیابان با بیان اینکه تا پیش از آغاز به‌کار اجرای طرح ساخت خط لوله راهبردی انتقال نفت خام گوره - جاسک، نه‌تنها ورق ترش، بلکه ورق شیرین موردنیاز پروژه‌های نفت و گاز کشور نیز وارد می‌شد، تصریح کرد: با ورود فولاد اکسین و دیگر شرکت‌ها این نیاز برطرف و با اعتماد کارفرما و مجموعه شرکت ملی نفت ایران به شرکت‌های فولاد مبارکه و فولاد اکسین خوزستان سرانجام تولید انبوه ورق‌ها آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مجموعه بازرسی فنی متن در این زمینه کمک‌ها و حمایت‌های بسیاری از این دو شرکت داشت و پیشنهادهای فنی و تخصصی آنها که حتی گاه سختگیرانه‌تر از نمونه‌های خارجی بود سبب شد کیفیت محصول تولیدی ما نسبت به نمونه‌های خارجی به مراتب بالاتر برود.
اشتغالزایی و بازگشت مجدد کارگران تعدیل‌شده به کار
مدیر طرح گوره - جاسک در فولاد اکسین گفت: پیش از این طرح در حال تولید ورق‌های ساختمانی بودیم و بیشتر خطوط لوله انتقال نفت و گاز مورد نیاز کشور از طریق واردات تأمین می‌شد. با آغاز این پروژه و اعتمادی که مجموعه وزارت نفت به ما داشت افزون بر بحث خودکفایی و رونق اقتصادی، مزیت دیگری نیز برای ما شکل گرفت و آن کاهش تولید ورق‌های ساختمانی و کنترل قیمت آنها در بازار داخلی کشور بود.
آسیابان با بیان اینکه با آغاز به‌کار طرح گوره - جاسک فعالیت چند شرکت که سال‌های سال متوقف شده بود، دوباره از سر گرفته شد و این به معنای اشتغال‌زایی و بازگشت دوباره کارگران تعدیل‌شده است، گفت: ساخت پایانه نفتی در جاسک، بی‌شک تا 25 سال آینده هم اشتغال‌زایی به‌دنبال دارد و هم نیازهای روزمره این منطقه را که چه مستقیم و چه غیرمستقیم وابسته به این طرح هستند برطرف می‌کند، ضمن اینکه تنوع در نقاط صادراتی و افزایش قدرت چانه‌زنی ایران در این بخش، از دیگر مزایای این طرح است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فولاد اکسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس

تین نیوز

مدیر کل راه آهن شرق گفت: با پیگیری های صورت گرفته با بخش خصوصی و با مشارکت فولاد سنگان، ساختمان در حال احداث شرکت فولاد با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی در حاشیه بازدید از سایت ایستگاه در حال احداث فولاد، برای تبیین شرایط بهره برداری و تبادلات بین راه آهن و بخش خصوصی، در جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت فولاد سنگان شرکت کرد.

گفتنی است شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با هدف تولید پایدار بخشی از گندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در نزدیکی معادن سنگ آهن سنگان تاسیس شده و در حال حاضر واحد گندله سازی و کنسانتره سازی این شرکت، در حال تولید است و راه آهن شرق محصولات این شرکت را به مقاصد مورد نیاز بارگیری و حمل می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟