Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عملیات پیوند قلب از طریق انتقال هوایی با موفقیت از رشت به تهران انجام شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مهدی شادنوش رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: صبح امروز اهدای قلب قهرمان 34 ساله اهل شهر رشت که به علت تصادف دچار مرگ مغزی شده بود  با رضایت خانواده به گیرنده 49 ساله در تهران که در نوبت انتظار پیوند اعضا بود صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: عمل برداشت عضو در بیمارستان پور سینا رشت انجام و قلب اهدایی از طریق انتقال هوایی به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل شد.

شادنوش ادامه داد: با همکاری تیم پیوند و واحدهای فراهم آوری دانشگاه‌های علوم پزشکی رشت و تهران، فرد گیرنده و دهنده قلب شناسایی و با کمک سازمان اورژانس کشور و هوانیروز قلب اهدایی  با جت به تهران انتقال داده شد.

وی افزود: این عضو در بیمارستان امام خمینی (ره)  با موفقیت به بیماری فردی 49 پیوند شده  و حیات دوباره‌ای به او بخشید.

شادنوش گفت: با این اقدام خداپسندانه و رضایت خانواده پیوند قلب این عزیز در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران انجام و کبد و کلیه‌ها در رشت پیوند شد تا نجات بخش جان دیگر هموطنانمان باشند. 

وی در عین حال تاکید کرد: با تمام شرایط سخت و دشوار روزهای کرونا، با تلاش شبانه روزی همکارانم، عملیات پیوند عضو با دقت و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود تا زندگی را به بیماران نیازمند و رنجور بازگردانیم.

انجام موفقیت‌آمیز پیوند قلب انتقالی از اهواز به تهران

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهدای عضو پروتکل های بهداشتی بهداشت و درمان وزارت بهداشت اهدای عضو پروتکل های بهداشتی بهداشت و درمان وزارت بهداشت پیوند قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آقای ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، در بیمارستان شهید بهشتی تفت  تحت عمل جراحی قرار گرفت.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

دیگر خبرها

  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • پاکستان: سفر آیت‌الله رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»