Web Analytics Made Easy - Statcounter

روی پاتریسیو حس می کند که می تواند به رم کمک کند و انگیزه زیادی دارد.

روی پاتریسیو، دروازه بان جدید آاس رم در کنفرانس خبری معارفه خود حاضر شد و در مورد انتقال به این تیم ایتالیایی صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، روی پاتریسیو در این کنفرانس گفت:

من به علاقه رم به خودم افتخار می کنم، همه میزان بزرگی این باشگاه و این که برای چه جام هایی می جنگند را می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی کردن در این تیم مایه افتخارم است. واضح است که وقتی پیشنهاد آاس رم را پذیرفتم، به دلیل اهمیت و بزرگی باشگاه و به این علت بود که مربی را می شناختم. دفاع کردن از این باشگاه باعث افتخار است. من فقط پنج روز است که اینجا هستم، فرصت این را نداشته ام که چیز زیادی در مورد خواسته های مربی بدانم. قطعاً ارتباط بین طرفین مهم است، من در حال یادگیری کلمات کلیدی هستم تا بتوانم با خط دفاعی تیم ارتباط برقرار کنم.

من آماده هستم اما من مدت زیادی نیست که با تیم تمرین می کنم. در حال وفق پیدا کردن با تیم و درک روش های کار تیم هستم. همه به خوبی از من استقبال کردند، من انگیزه زیادی دارم. حس می کنم که می توانم به رم کمک کنم. برای یک دروازه بان مهم است که روی تمام جنبه های بازی خود کار کند، از بازی با پا گرفته تا بقیه چیزها. مهم است که ایده ها و تفکرات سرمربی را درک کنیم. هر چه زودتر تفکرات او را درک کنیم، بهتر است. یک دروازه بان باید روی همه چیز کار کند. نه موضوع نگرانی است و نه موضوع انگیزه، هر گاه بازیکنی به باشگاه جدیدی می رود، انتظارات از او بالاست. من اینجام تا هر روز کار و پیشرفت کنم.

 

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی علی دایی رکورد علی دایی را شکست! / نتایج تیم منتخب قرن (16) کریم صفایی: این قانون های من درآوردی علیه انسان و حیوان از کجا آمده است؟ المپیک توکیو | نازنین ملایی به یک چهارم نهایی رسید تمسخر هت تریک ریچارلیسون به دست لیاندرو پاردس: در فینال چه کار کردی؟! لاپورتا: از روند مذاکرات تمدید قرارداد مسی رضایت داریم؛ سران لالیگا در حال کمک کردن به ما هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روی پاتریسیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود کاپیتان اسطوره ای چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس را مشاهده می کنید.

دانلود (10.1MB)

دیگر خبرها

  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • دفاع جانانه کارشناسان عرب از ایران: صدام را به خاطر بیاورید!
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر: تیری آنری بهترین عموی منه؛ اگه من به اینجا رسیدم به خاطر زحمات اونه / زیرنویس فارسی
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود