Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری به منظور بررسی و پیگیری مشکلات کم آبی استان خوزستان و اتخاذ تصمیمات مناسب و به نمایندگی از رییس جمهور به استان خوزستان سفر کرده است.

معاون اول رییس جمهور را در این سفر وزیر نیرو و وزیر جهاد کشاورزی همراهی می کند.

جهانگیری در بدو ورود به فرودگاه دزفول و در جمع خبرنگاران به بیان اینکه بسیار خوشحالم به خدمت مردم عزیز، قهرمان، فرهنگی و همیشه در صحنه استان خوزستان رسیده ام تاکید کرد: مردم استان خوزستان در طول هشت سال جنگ تحمیلی و دوران انقلاب اسلامی دین خود را به بهترین نحو برای پایداری جمهوری اسلامی ایران و ایران عزیز ادا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه همیشه در هر فرصتی پیش آمده در طول هشت سال تصدی معاون اول رییس جمهوری از فرصت استفاده کرده و به این استان سفر کرده ام افزود: متاسفانه یا خوشبختانه برخی سفرها در اوج بحران هایی همانند ریزگردها و گرد و غبار در سال ۹۵ سیلاب های عید ۹۸ که مردم این استان شرایط سختی را داشتند در کنار آنها حاضر شدم و در پایان دولت و بحران بی آبی و خشکسالی خدمت مردم عزیز این استان رسیده ام. 

جهانگیری با تاکید بر اینکه آنچه در توان دولت و کشور باشد طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، رییس جمهور و رییس جمهور منتخب و به نمایندگی از ارکان کشور و نظام پیگیری ها را در این سفر انجام خواهم داد، گفت: در این سفر مشکلات بررسی و راهکارها ارائه می شود تا دغدغه های مردم خوزستان به حداقل ممکن برسد. 

معاون اول رییس جمهور با اشاره به واقعیت کم آبی کنونی در کشور و مشکلات کشاورزی تصریح کرد: امروز تامین آب مورد نیاز مردم یک مساله و تامین آب در فصل پاییز مساله ای مهم تر است که باید در این خصوص همه ابعاد و جنبه های مختلف درنظر گرفته شود. 

وی همچنین به اهمیت تامین آب شرب مردم و جبران خسارت های مردم به احشام و کشت و کار آنها در این بحران خشکسالی اشاره و تاکید کرد: با برگزاری جلسات در این سفر و بررسی راه حل ها به مردم استان اطمینان خاطر می دهیم که مشکلات قابل حل است. 

جهانگیری در پاسخ به سوالی در خصوص تداوم رها سازی آب سدها برای مردم استان خوزستان تصریح کرد: باید در این زمینه به همه محدودیت ها فکر کرد و در نظر داشت که آب برای مردم خوزستان است و هیچ کس دیگری برای این آب برنامه ندارد و آب شرب و کشاورزی مورد نیاز پوشش گیاهی و جانوری و همچنین نیازهای مردم استان است باید به گونه ای مدیریت شود که در هیچ مقطع و روزی در گوشه ای از این استان این احساس بوجود نیاید که بی آبی خسارت هایی به همراه داشته است و اطمینان یابیم که این مشکلات به زودی حل می شود .

پربیننده ترین برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش؛ فردا واکسن زده‌ ها باید قرنطینه شوند؟ + فیلم شرایط معافیت کفالت سربازی اعلام شد آغاز واکسیناسیون معلمان از فردا؟ یک مراسم عروسی، ۵۰ نفر را کرونایی کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خوزستان استان خوزستان رییس جمهور مردم استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد

جاویدپور سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: سامانه تلفنی۱۱۱، سامانه اینترنتی ۱۱۱، میز خدمت و نامه‌نگاری، چهار راه ارتباطی مردم با رییس جمهور و هیات دولت در سفر به استان سمنان بود.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: بیشترین ثبت درخواست‌ها از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست ثبت شد.

وی بیان کرد: سامانه ارتباط مردم و دولت در سمنان(سامانه تلفنی ۱۱۱) با ۶۰۰ کاربر پاسخگوی شهروندان این استان برای ثبت درخواست‌ها در سفر دولت سیزدهم بود.

وی ادامه داد: ۳۰ میز خدمت در مناطق مختلف و به همت دستگاه‌های اجرایی در سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد