Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: نباید اجازه داده شود که فضای فوتبال بیش از این در معرض بداخلاقی قرار گیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احمدرضا براتی عضو هیئت رئیسه فدراسیون و رئیس کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فضای گفت‌وگو و اظهار‌نظر در فوتبال کشور فضای باز و آزاد و مبتنی بر آزادی بیان است اما در عین حال نیازمند آن است که تنبیهات مناسب برای برخورد با اشخاصی که با سو استفاده از این فضای باز و آزاد، موجبات ورود خدشه و لطمه به اعتبار و آبروی دیگران را فراهم می‌کنند به کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براتی افزود: متاسفانه بداخلاقی در فوتبال، کم هزینه به نظر می‌رسد و ضروری است که هزینه‌های معنوی و مادی ارتکاب تخلف افزایش داشته باشد تا ارتکاب آن مقرون به صرفه نباشد و به این منظور، سیاست ارکان قضایی فدراسیون در برخورد با اینگونه بداخلاقی‌ها باید سیاست تحمل صفر باشد و علاوه بر جرایم نقدی باید از سایر ابزار انضباطی نظیر محرومیت‌ها نیز با قاطعیت استفاده شود و همچنین درصدد تشدید تنبیهات در مقررات هستیم که به زودی انجام خواهد شد.

وی اشاره کرد: انتقاد و اظهارنظر کارشناسی، چارچوب و مختصات مشخصی دارد که اهم آنها بیان اشکالات موجود با ادبیات فنی و کارشناسانه و ارائه راه حل برای رفع مشکلات موجود است اما متاسفانه برخی با ژست منتقد اظهار نظرهایی می‌کنند که غیر از توهین و افترا و نشر اکاذیب هیچ محتوای دیگری ندارد و رئیس فدراسیون در این خصوص جلسات ویژه‌ای را با ارکان قضایی و دیگر بخش‌های مرتبط برگزار کرده و روی این موضوع تاکید ویژه‌ای دارد که نباید اجازه داده شود، فضای فوتبال بیش از این در معرض بداخلاقی قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون در پایان تاکید کرد: اصل 40 قانون اساسی بیان می‌دارد  «هیچکس نمی‌تواند اِعمال حق خویش را وسیله اضرار به غیر یا تجاوز به منافع عمومی قرار دهد و بر همین اساس آزادی بیان‌، حق مشروع و بدیهی همه انسان‌ها و از جمله اهالی فوتبال است اما به هیچ وجه نباید وسیله‌ای برای هتک حرمت و آسیب به دیگران شود».

پس از تعلیق موقت مسابقات لیگ دسته دوم؛ 22 نفر به کمیته اخلاق احضار شدندمالک بادران: امتیاز هوادار را به مس بدهند، فدراسیون را به آتش می‌کشم/ از سایت‌های شرط‌بندی پیشنهادهای عجیبی به ما دادند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع، تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برای تان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

کد خبر 6093494

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!