Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@05:21:03 GMT

پیشتازی پیک پنجم کرونا از چهار پیک گذشته

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۴۲۰۶

‍‍‍‍‍‍

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) معتقد است: پیک پنجم شیوع کرونا در مقایسه با چهار پیک قبل بسیار حادتر، اما تعداد فوتی های آن کمتر شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر خسرو صادق‌نیت در گفتگوی ۱۸:۳۰ در خصوص دلایل ایجاد پیک پنجم شیوع کرونا در کشور گفت: پس از شیوع ویروس دلتا در استان‌های جنوبی کشور و پس از آن انتقال این ویروس به سایر مناطق کشور و به ویژه استان تهران و شهر‌های اطراف آن، ایجاد این پیک، پیش بینی می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه از یکی دو هفته اخیر با پیک شدید این بیماری مواجه هستیم، تاکید کرد: پیک پنجم از نظر شدت با هیچ یک از پیک‌های قبلی قابل مقایسه نیست.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) شدت ابتلای ویروس دلتا در مقایسه با ۴ پیک قبلی را بسیار بالاتر ارزیابی و خاطرنشان کرد: در این پیک شدت و میزان ابتلا بسیار شدید بوده و به سرعت بیمار را به بد حالی و بستری می‌رساند.

او ادامه داد: بی توجهی نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، طولانی شدن روند شیوع و خستگی افراد مهمترین دلایل ایجاد پیک جدید بود که انجام برخی اقدامات می‌توانست از وقوع آن پیشگیری کند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صادق نیت در ادامه به مقایسه پیک پنجم با پیک های قبلی پرداخت و تفاوت علائم ویروس دلتا در این پیک را با کرونا تشریح کرد.  برچسب ها: روند صعودی کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: روند صعودی کرونا پیک پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)

رونالدوی اوریجینال، رونالدو نازاریو، رونالدوی برزیلی، پدیده و ... از جمله القابی است که به ستاره برزیلی سال‌های نه چندان دور دنیای فوتبال اطلاق می‌شود.

دانلود (35.4MB)

دیگر خبرها

  • رکورددار پیشرفت لیگ بیست و سوم: 15 امتیاز!
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • رکود طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته
  • (ویدیو) مقایسه پراید با خودروهای آمریکایی توسط یک افغانستانی
  • چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟