Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، کازوتوشی آیکاوا سفیر ژاپن در تهران روز جمعه اظهار کرد: ژاپن تاکنون بیش از ۳۴ میلیون دلار تجهیزات فنی از طریق سازمان‌های بین‌المللی در اختیار پرسنل و مراکز درمانی ایران قرار داده است.

وی با اشاره به ورود نخستین محموله از واکسن‌های آسترازنکای ساخت ژاپن به ایران، افزود: توکیو در همکاری با کشورهای مختلف و سازمان‌های بین‌المللی، به حمایت‌های خود از تلاش برای کنترل ویروس کووید۱۹ ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیپلمات ژاپنی تاکید کرد: تداوم همکاری میان دو ملت برای مبارزه با همه‌گیری ویروس کرونا از اهمیت فراوان برخوردار است و دو کشور به این همکاری ادامه خواهند داد.

سفارت ژاپن در ایران، اطلاع داد که امروز، نخستین محموله از واکسن‌های ساخت ژاپن، شامل «یک میلیون و ۸۷ هزار و ۵۷۰» دُز واکسن، از طریق سازمان ملل به وزارت بهداشت ایران تحویل شد.

ژاپن قرار است در مجموع، حدود سه میلیون دوز واکسن به ایران اهدا کند. این مجموعه، بخشی از ۱۱ میلیون دُز واکسن اهدایی توکیو به کشورهای مختلف جهان است که در چارچوب برنامه کوواکس ارائه خواهد شد.

سفارت ژاپن در پیام خود ابراز امیدواری کرده است که همکاری دولت آن کشور و سازمان ملل، بتواند گامی مثبت برای افزایش مقاومت در برابر کرونا در میان کشورهای آسیا و اقیانوسیه باشد.​

پربیننده ترین برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش؛ فردا واکسن زده‌ ها باید قرنطینه شوند؟ + فیلم شرایط معافیت کفالت سربازی اعلام شد آغاز واکسیناسیون معلمان از فردا؟ یک مراسم عروسی، ۵۰ نفر را کرونایی کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود!

تسنیم نوشت: ماجرای واردات محموله ۴۴ هزار تنی روغن خوراکی غیرقابل مصرف ‌در قالب ۳ محموله به کشور حواشی زیادی را ایجاد کرده است. براساس اخبار منتشر شده؛ بیش از ۴۷ هزار تن روغن مایع مسموم و تاریخ گذشته در دولت ابراهیم رئیسی توزیع شده است

بیش از ۹۱ هزار تن روغن مایع در مرداد ۱۴۰۰ توسط «شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران» از دو کشور ترکیه و آرژانتین وارد ایران شد که بنا به گزارش‌های صریح سازمان غذا و دارو مسموم به سموم کشاورزی و آفت‌کش‌ها بودند.

این محموله از مرداد ۱۴۰۰ تا اردیبهشت ۱۴۰۲ در گمرک شهید رجایی نگهداری می‌شد و طی ۴ مرحله نمونه‌برداری و آزمایش آن در آزمایشگاه‌های مختلف «غیر قابل ترخیص» و «غیر قابل مصرف انسانی» شناخته شد.

علیرغم‌ گزارش‌های رسمی درباره‌ مسموم بودن این محموله در اردیبهشت ۱۴۰۲ ؛ یک کمیته فنی نتایج به‌دست آمده در نمونه‌گیری‌ها را «غیر قطعی» دانست و دستور به ترخیص ۴۷ هزار تن از این روغن‌ها را صادر کرد که اکنون وارد بازار ایران شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این خصوص اعلام کرد: یک محموله ۴۴ هزار تنی روغن خوراکی غیرقابل مصرف به ارزش ۷۰ میلیون یورو ‌در قالب ۳ محموله وارد بندر شهید رجایی وارد شده است.

دو مورد از این محموله‌ها مربوط به یک شرکت ترکیه‌ای و یک محموله مربوط به یک شرکت آرژانتینی است که وارد کننده این روغن‌ها شرکت بازرگانی دولتی است.

برای مدیران مربوطه، پرونده کیفری تضیع اموال عمومی تشکیل شده ‌و این پرونده در بازپرسی دادسرای بندرعباس در حال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم
  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود!
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به منطقه آزاد قشم رسید
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار