Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@06:43:21 GMT

ماجرای توییت 21 روز پیش محسن رضایی درباره خوزستان

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۴۳۸۳

ماجرای توییت 21 روز پیش محسن رضایی درباره خوزستان

 

محسن رضایی با اشاره به هشدار چندی پیش خود به روحانی درباره خوزستان در توییتی نوشت: 

‏۲۱ روز پیش در توییتی از آقای دکتر روحانی خواستم برای رسیدگیِ فوری به بحران آب در خوزستان، نماینده ای به این استان اعزام کنند. ایشان امروز به نتیجه رسیدند که معاون اول را بفرستند.

وضع امروزِ خوزستان، نتیجه عدم توجه به هشدارهاست!

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: بحران آب طالبان موج پنجم کرونا بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان محسن رضایی خوزستان بحران آب روحانی بحران آب طالبان موج پنجم کرونا بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سون درباره مقصر باخت تاتنهام: باید در آینه نگاه کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در دیداری از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه کریون کاتج با نتیجه ۳-۰ مغلوب فولام شد. سون هیونگ مین، کاپیتان کره‌ای این تیم که ۸۷ دقیقه در زمین حضور داشت، پس از بازی از عملکرد تاتنهام انتقاد کرد.

او به اسکای اسپورت گفت: «این بسیار ناامیدکننده و بسیار شرم‌آور است. همه باید در آینه نگاه کنند و بگویند تقصیر خودم است. مقصر این باخت تک تک ما بازیکنان بودیم.

در بازی امروز سعی و تلاشی را که در بازی‌های قبلی داشتیم انجام ندادیم. ذهنیت‌مان در این بازی خوب نبود. همه ما به یک هشدار بزرگ نیاز داریم.

در لیگ برتر اگر آماده نباشی مجازات می‌شوی. فولام تیم فوق‌العاده‌ای است اما این نتیجه برای ما غیرقابل قبول است. هواداران مستحق این وضعیت نیستند. از آنها عذرخواهی می‌کنم. بازیکنان خط‌ حمله باید احساس مسئولیت کنند زیرا موقعیت‌هایی داشتیم که نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم.

تماشای شرایطی که در آن قرار گرفته‌ایم بسیار ناراحت‌کننده و غم‌انگیز است. ما نباید به مرحله‌ای می‌رسیدیم که باختی به این شکل را متحمل شویم و حالا که این‌گونه شده باید خیلی زود از خواب بیدار شویم.»

تاتنهام با شکست امروز با ۵۳ امتیاز در رده پنجم ماند و فرصت رسیدن به استون ویلای ۵۵ امتیازی در رتبه چهارم را از دست داد. در سمت دیگر فولام هم با کسب پیروزی، ۳۸ امتیازی شد و در رتبه دوازدهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • کیهان پیگیر مجازات زن درمانگاه قم که سوژه عکاسی طلبه جنجالی شد
  • تساوی در دربی هجومی اهواز؛ گلرها شیر بودند
  • حسین بادامکی: جذب مهاجم خارجی؟ با اوسمار صحبت می‌کنیم
  • بادامکی: باید با اوسمار درباره مهاجم خارجی صحبت کنیم
  • دربی خوزستان برنده نداشت/ ویسی در گام اول متوقف شد
  • امروز هم جلسه شورای عالی کار بدون نتیجه پایان یافت
  • چگینی: با ۱۵ هزار نفر برابر تراکتور می‌ایستیم
  • جواهر بایرن به یک رکورد تاریخی دست یافت
  • سون درباره مقصر باخت تاتنهام: باید در آینه نگاه کنیم!
  • توییت رائفی پور درباره دیدار عباس قادری (خواننده قدیمی) و رییسی