Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس هنوز درخصوص محرومیت یحیی گل محمدی قانع نشده است.

ایمان حسین‌پور شرفشاد درباره تایید حکم محرومیت یک جلسه ای توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قبل از بازی با ماشین‌سازی اظهار داشت:

تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین مقاطع مسابقات، در حالی از همراهی سرمربی روی نیمکت تیم خود محروم بود که دلایل ارکان قضایی فدراسیون فوتبال با توجه به مواد مورد استناد برای صدور حکم، اقناع کننده به نظر نمی‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس؛ وی خاطرنشان کرد:

در ماده ۵۵ مقررات انضباطی که در حکم صادره به آن اشاره شد، به صراحت آمده است؛ فرد باید با کارت قرمز داور از زمین اخراج شده باشد و سپس کمیته انضباطی می‌تواند بر اساس این ماده، نسبت به صدور حکم اقدام کند. با توجه به اینکه یحیی گل‌محمدی در بازی با گل‌گهر از سوی داور، کارت قرمز دریافت نکرده بود، جای تعجب دارد که چطور این ماده شامل حال وی شده است! معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس از کمیته استیناف تقاضا دارد، در پاسخ به این سوال باشگاه پرسپولیس، شفاف‌سازی کند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ادامه داد:

باشگاه بزرگ پرسپولیس، یکی از اعضای فدراسیون فوتبال است و از ارکان قضایی فدراسیون انتظار دارد که در خصوص آرای صادره خود پاسخگو باشند. دوستان ما باید به صورت شفاف بیان کنند که با چه استدلالی، ماده 55 مقررات انضباطی را شامل سرمربی پرسپولیس دانستند؟ آیا یحیی گل‌محمدی کارت قرمز دریافت کرده بود که مشمول این ماده باشد؟

حسین‌پور تصریح کرد:

ما در باشگاه پرسپولیس علاقمندیم پذیرای آرای صادره از سوی ارکان قضایی فدراسیون باشیم اما عدم توجه به دفاعیات ارائه شده و پاسخ ندادن به این دفاعیات توسط ارکان قضایی و استفاده از عبارات کلی در آرای صادره مانند اینکه هیچ دلیل موجهی ارائه نشده است، سبب می‌شود که باشگاه پرسپولیس اقناع نشده و از کمیته استیناف تقاضای پاسخگویی و شفاف‌سازی داشته باشد.

وی اضافه کرد:

غیبت سرمربی تیم پرسپولیس نگرانی زیادی برای هواداران تیم ما در پی داشت و می‌توانست آثار سوء بسیاری را همراه داشته باشد. در این وضعیت، کمیته استیناف بدون توجه به دفاعیات باشگاه، رای کمیته انضباطی را عیناً تایید کرد. به همین جهت، باشگاه پرسپولیس از کمیته استیناف انتظار دارد در تحلیلی علمی و منطقی بگوید که چگونه بدون دریافت کارت قرمز، گل‌محمدی را مشمول ماده 55 مقررات انضباطی دانسته است. فراموش نکنیم فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی آن باید در مقابل اعضای فدراسیون از جمله تمامی باشگاه‌ها پاسخگو باشند و با شفافیت کامل به وظایف خود عمل کنند. امید است که کمیته استیناف نیز از تقاضای ارائه پاسخی شفاف مکدر نشود و از این درخواست به حق باشگاه‌ها استقبال کند.

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی علی دایی رکورد علی دایی را شکست! / نتایج تیم منتخب قرن (16) کریم صفایی: این قانون های من درآوردی علیه انسان و حیوان از کجا آمده است؟ المپیک توکیو | نازنین ملایی به یک چهارم نهایی رسید تمسخر هت تریک ریچارلیسون به دست لیاندرو پاردس: در فینال چه کار کردی؟! لاپورتا: از روند مذاکرات تمدید قرارداد مسی رضایت داریم؛ سران لالیگا در حال کمک کردن به ما هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال کمیته استیناف ارکان قضایی کارت قرمز گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی

رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی گفت: همه عزیزانی که تصمیم می‌گیرند امیدوارم در ادامه حسرت نخورند.

به گزارش ایسنا، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران اظهار کرد: تمام تلاش خود را انجام دادیم که از خانواده والیبال دفاع کنیم. تیم ملی جوانان تنها تیم گروهی بود که توانست عنوان قهرمانی جهان را کسب کند.

او ادامه داد: البته من معتقد هستم اینکه گفته می‌شود تیم ملی بزرگسالان شاید در حد توقع مردم عمل نکرد باید بگویم که ما قهرمان بازی‌های آسیایی و نایب قهرمان آسیا شدیم. توقع مردم نسبت به تیم ملی والیبال زیاد شده است و به همین دلیل باید بیشتر تلاش کنیم و مردم را خوشحال کنیم. 

تقوی افزود: از دید بسیاری از کارشناسان کار سختی برای رسیدن به المپیک داریم اما امیدوارم بچه ها بتوانند با تلاش و غیرت دل مردم را شاد کنندو مطمئن باشید دست از تلاش برنمی‌داریم.

او در مورد پیگیری اردوهای تیم ملی و اضافه شدن پائز بیان کرد: امروز پائز وارد ایران شد و جلسه خوبی با او داشتیم. ایشان سپس در این چند روز گذشته  در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کرد. عملکرد کادر فنی تیم ملی بزرگسالان که اردو را مدیریت کردند مورد رضایت او بود. بازیکنان کم کم به اردو اضافه می‌شوند چون هنوز خیلی از لژیونرها به اردو اضافه نشده اند. در اولین فرصت تیم باید به ترکیب اصلی خود برسد چون زمان زیادی هم نداریم و اگر اشتباه نکنم 20 روز دیگر زمان داریم.

رئیس فدراسیون والیبال درباره لیگ پرجنب و چوش این فصل خاطرنشان کرد: در این دو سال گذشته تلاش کردیم تیم ملی پوست اندازی کند. تیم ملی نشان داد که حضور آدم‌های باتجربه به تیم ملی کمک می‌کند. ما بازیکنان جدید زیادی به تیم ملی اضافه کردیم که کم تجربه نیستند اما پرتجربه هم نیستند و باید منتظر عملکرد آنها در مسابقات بمانیم. به نظر من در این تیم نقش اصلی را یکدلی و همدلی ایجاد می‌کند و همه برای حرکت تیمی و المپیکی شدن باید بجنگند.

تقوی درباره غیبت برخی بازیکنان در اردوی تیم ملی، تصریح کرد: در عرصه فنی سرمربی تیم ملی بعد از اینکه در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرد به زودی زود این قول را به شماها می دهم به رسانه‌ها پاسخگو خواهد بود. رسانه ذهن جویای جامعه است ما باید پاسخگو باشیم. عوامل مختلفی دست به دست هم دادند که شرایط اینگونه شد. همه عزیزانی که تصمیم می‌گیرند امیدوارم در ادامه نگویند ای کاش چون ای کاش یعنی حسرت و حسرت خوردن در مواقعی ممکن است دیر باشد. هیچ چیزی مهمتر از مردم نیست و منافع مردم را بالاتر از هر چیزی بدانیم.

او درباره اینکه ایا نباید موسوی با تیم ملی همسو می شد گفت: در این باره با موسوی صحبت نکردم و مرادی با او صحبت کرده است. حتماً دلایل خاص خودش را دارد که امروز نمی‌خواهم وارد این موضوع شوم. سرمربی پاسخگو خواهد بودچون بحث فنی در آن در میان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • عدم ایمنی و بهداشت کارگران برای کارفرما بار حقوقی دارد
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال