Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا فردین پور، مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی اظهار داشت: با تصویب هیئت رئیسه  فدراسیون دو و میدانی پاداش ورزشکاران موفق در بازی‌های المپیک توکیو و رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان مشخص شد.

او افزود: بر همین اساس هر کدام از ورزشکاران که موفق به صعود از هرمرحله این مسابقات شوند به ازای صعود از هر مرحله مبلغ ۲۰ میلیون تومان پاداش دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشکارانی که موفق به شکستن رکورد ملی کشورمان در این مسابقات شوند، به ازای هر یک‌بار رکورد شکنی مبلغ ۲۰ میلیون تومان پاداش از سوی فدراسیون دو و میدانی دریافت خواهد کرد.

فردین پور ادامه داد: ورزشکارانی که موفق به کسب مدال در بازی‌های المپیک توکیو و مسابقات قهرمانی جوانان جهان شوند، به ازای کسب مدال برنز مبلغ ۵۰میلیون تومان، مدال نقره مبلغ ۸۰میلیون تومان و مدال طلا مبلغ ۱۰۰میلیون تومان پاداش دریافت خواهند کرد. مربیان شخصی ورزشکاران موفق در این  ۲ رویداد دو و میدانی به میزان ۵۰ در صد از کل پاداشی که ورزشکاران آن‌ها از این مسابقات به دست آورده‌اند را از سوی فدراسیون دو و میدانی دریافت خواهند کرد.

مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی در پایان خاطر نشان کرد: این پاداش‌ها فقط جوایزی است که فدراسیون دو و میدانی برای ورزشکاران موفق در این ۲ رقابت در نظر گرفته است و ارتباطی به جوایزی که وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک برای آن‌ها در نظر خواهد گرفت، ندارد.

بیشتر بخوانید

نایب قهرمانی حدادی در لیگ دو و میدانی/ پیرجهان با قهرمانی راهی المپیک شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی تیم ملی دو و میدانی المپیک توکیو فدراسیون دو و میدانی دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند

به گزارش همشهری آنلاین، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

کد خبر 847452 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی ورزش معلولان

دیگر خبرها

  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت