Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جهان، ۴ کشتی‌گیر کشورمان حذف شدند.

مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، از ساعت 14 امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد. در پایان این مسابقات علی اصغر سام دلیری در وزن 55 کیلوگرم به گروه بازنده ها رفت و 4 نماینده دیگر کشورمان نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 48 کیلوگرم سامان ناصری پور در دور نخست با نتیجه 7  بر 4 مغلوب پاول بوندار از روسیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر روس در مرحله بعد، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 55 کیلوگرم علی اصغر سام دلیری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 2 بر 1 مقابل والری مانگوتوف از روسیه شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، سام دلیری به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه ابتدا با کوبن بوریبای از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف روپین از هند می رود و در صورت گذر از این حریف راهی دیدار رده بندی خواهد شد تا مقابل تامازی گلونتی از گرجستان قرار بگیرد.

در وزن 65 کیلوگرم سید محمد مهدی میری در دور نخست با نتیجه 5 بر 5 از سد سعید سوسوزا از قرقیزستان گذشت وی در دور دوم در مصاف با نیهات کارا از ترکیه با نتیجه 6 بر 1 مغلوب شد. و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، میری از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 80 کیلوگرم امیررضا آریامقدم در دور نخست با نتیجه 6 بر 4 و ضربه فنی مغلوب میهایل گوتو از مولداوی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، آریامقدم از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 110 کیلوگرم امید پایدار در دور اول با نتیجه 4 بر صفر داویت مگلادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم مقابل جوهر اوزاروف از قزاقستان با نتیجه 2 بر 2 پیروز شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آرتور بویچوک از اوکراین با نتیجه 5 بر 2 و ضربه فنی مغلوب شد. و با توجه به مغلوب شدن کشتی گیر اوکراینی در دیدار بعد، پایدار حذف شد.

مسابقات شانس مجدد، رده بندی و فینال پنج وزن نخست فردا برگزار می شود. رقابت های مقدماتی پنج وزن دوم نیز از فردا شنبه آغاز می شود.

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی علی دایی رکورد علی دایی را شکست! / نتایج تیم منتخب قرن (16) کریم صفایی: این قانون های من درآوردی علیه انسان و حیوان از کجا آمده است؟ المپیک توکیو | نازنین ملایی به یک چهارم نهایی رسید تمسخر هت تریک ریچارلیسون به دست لیاندرو پاردس: در فینال چه کار کردی؟! لاپورتا: از روند مذاکرات تمدید قرارداد مسی رضایت داریم؛ سران لالیگا در حال کمک کردن به ما هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دور رقابت ها کنار رفت کشتی گیر دور نخست وزن نخست پنج وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات

به گزارش خبرگزاری مهر، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در مسابقات روز نخست نمایندگان ایران با حریفان رقابت کردند که حاصل تلاش آنها ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز بود.

در رقابت‌های امروز مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقابل حریفی از چین، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی (۲مدال برنز) در فرم‌های چانگ چوان و گون شو و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.

امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

کد خبر 6087953

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی