Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@11:19:12 GMT

دستگاه‌های اجرایی مجاز به دریافت کپی مدارک نیستند

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۵۲۶۴

دستگاه‌های اجرایی مجاز به دریافت کپی مدارک نیستند

حامد سرائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی به عمل آمده در شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور برای ارتقای ۳۰ رتبه‌ای، تکالیفی بر عهده ۱۰ دستگاه منتخب برای ارائه الکترونیکی بیست خدمت در درگاه ملی خدمات دولت هوشمند (iran.gov.ir) گذاشته شده است.

مدیرکل ict استان زنجان در ادامه با اشاره به بخشنامه شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور پیرامون کارت ملی هوشمند گفت: از دستگاه‌ها خواسته شده است از دریافت کپی مدارک شناسایی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرائی گفت: با وجود ابلاغ‌های متعدد، دستگاه‌هایی مانند نیروی انتظامی و بانک‌ها هنوز هم نسبت به دریافت کپی مدارک اقدام می‌کنند و خواستار هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم برای عدم اخذ کپی مدارک توسط همه دستگاه‌ها شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان در ادامه به بررسی برنامه زمانبندی و فازبندی پروژه‌های کمیته توسعه دولت الکترونیک استان در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های کمیته توسعه دولت الکترونیک استان در سال ۱۴۰۰،  ادامه پروژه زیرساخت داده‌های فضاپایه (SDI)، با مسؤولیت معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، برنامه دوم انجام چاپ و پلاک‌کوبی مبتنی بر پروژه نظام آدرس‌گذاری مکان محور (GNAF) با مسؤولیت مشترک شهرداری زنجان و اداره کل پست استان و برنامه سوم توسعه خدمات الکترونیک شهری، با مسؤولیت شهرداری در قالب ارائه همزمان خدمات الکترونیک در درگاه شهرداری و دفاتر پیشخوان است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های کمیته توسعه دولت الکترونیک پروژه تبادل الکترونیکی اطلاعات بین شرکت‌های بیمه استان و آزمایشگاه‌های تشخیص طبی، با مسؤولیت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان و همکاری شرکت‌های بیمه، آزمایشگاه‌های تشخیص طبی و سازمان نظام پزشکی استان است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان افزود: اجرای سه پروژه کمیته توسعه دولت الکترونیک توسعه سامانه آمارهای اقتصادی و مالی با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان، پیاده‌سازی سامانه درخواست الکترونیک وجه توسط دستگاه‌های اجرایی و پروژه نقشه راه و اطلس سرمایه‌گذاری که همگی با مسؤولیت اداره کل امور اقتصادی و دارایی است در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری اطلاعات استان زنجان ارتباطات مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان دستگاه های اجرایی کپی کمیته توسعه دولت الکترونیک فناوری اطلاعات کپی مدارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، سومین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در سازمان بهزیستی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین «خداداده» و جناب حجت‌الاسلام و المسلمین «مشرف» معاون فرهنگی آستان مبارک حضرت معصومه (س) برگزار گردید، برنامه‌های ستاد مرکزی دهه کرامت عنوان شد و در این جلسه مقرر شد برنامه‌های با برش زنانه و با تنظیم برنامه‌ها با محوریت بانوان تصمیم‌سازی‌هایی انجام شود.

در این نشست ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی مصوب شورای سیاستگذاری روز دختر با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور از دستگاه‌های اجرایی خواسته شود برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

از جمله برنامه‌های پیشنهادی این شورا می‌توان به دختران مشاور دستگاه‌های اجرایی، پویش (از… به) جهت دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های دختران خطاب به رئیس جمهور، نمایشگاه روایت پیشرفت دختران، در حریم آستان، مراسم پدر_دختری و چند ویژه برنامه دیگر اشاره کرد که قرار است در ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شود.

خزعلی، از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی خواست برنامه‌هایی نظیر تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و تقدیر از نویسندگان کتاب‌هایی که با موضوع دختران و هویت دختران نگارش شده نیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود