Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از بروز درگیری میان آذربایجان و ارمنستان در منطقه «کلبجار» خبر می‌دهند.

به گزارش برنابه نقل از العالم، بر اساس گزارش‌ها در این درگیری، یک نظامی آذربایجانی کشته و سه نظامی ارمنستانی نیز مجروح شده‌اند.

ژنرال «ذاکر حسن‌اف» وزیر دفاع جمهوری آذربایجان روز دوشنبه گذشته  ارمنستان را مسئول تشدید تنش  در منطقه بر شمرد و گفته بود: «هرچند جنگ تمام شده است، اما با وجود این، ما آماده هستیم و هر لحظه باید آماده جنگ باشیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان نیز روز شنبه در کنفرانس خبری مشترک با «چارلز میشل» رئیس شورای اروپا مدعی شد که جمهوری آذربایجان قصد دارد درگیری‌های نظامی جدیدی را در منطقه قره‌باغ کوهستانی و در مرز ارمنستان و جمهوری‌ آذربایجان آغاز کند.

پاشینیان در این خصوص گفت: «طبق اطلاعاتی که از منابع غیررسمی به دست آمده است، (جمهوری) آذربایجان قصد دارد درگیری‌های نظامی جدیدی را در آرتساخ (قره باغ کوهستانی) و در مرز ارمنستان و آذربایجان به راه اندازد. نشانه‌هایی از این موضوع را امروز در بخش نخجوان مرز ارمنستان و آذربایجان شاهد هستیم. اقدامات تحریک‌آمیز آذربایجان به ما اجازه نمی‌دهد کار در زمینه تعیین مرزها را آغاز کنیم.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر دفاع ارمنستان جنگ ارمنستان آذربایجان درگیری مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در درگیری‌های امروز در شهرک دیر غصون در شمال طولکرم، یکی از نظامیان این رژیم از یگان ویژه یمام زخمی شده است.

این در حالی است که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از بیش از ۱۲ ساعت تخریب و محاصره خانه‌ای در روستای «دیر الغصون» در شمال طولکرم عقب‌نشینی از این منطقه را آغاز کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی در این یورش ۲ مبارز تحت تعقیب فلسطینی را به شهادت رسانده است.

برخی منابع نیز گزارش دادند که یک مبارز فلسطینی در جریان این یورش نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و پیکر وی از سوی نظامیان صهیونیست ربوده شده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چند زخمی و احتمالاً شهید را از منطقه‌های پیرامونی این خانه محاصره‌شده به یک خودرو نظامی منتقل کرده‌اند.

بر اساس گزارش خبرنگار المیادین به نقل از شاهدان عینی ۳ فلسطینی در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به دیرالغصون به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی به روستای بیت ریما در شمال غرب رام الله در کرانه باختری حمله ور شد.

در جریان این یورش یک جوان فلسطینی به شدت زخمی شد.

کد خبر 6096572

دیگر خبرها

  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • جزییات سه طبقه شدن میدان ونک | این تغییر چه زمانی رخ می دهد؟
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • ویدیو/ درگیری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به بهانه فلسطین
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • زاخارووا: ناتو برای درگیری با روسیه آماده می‌شود
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم