Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، ماموران آتش نشانی و امداد و نجات ایالت فلوریدا آمریکا در حالی به عملیات جستجوی اجساد در زیر آوار‌های ساختمان فلوریدا پایان دادند که پلیس با همکاری پزشکی قانونی هنوز در حال شناسایی بقایای پیدا شده از اجسادی است که در این مدت از زیر آوار‌ها بیرون کشیده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعلام پایان عملیات آتش نشانی تمامی ماموران آتش نشانی به همراه تجهیزات و ماشین‌های آتش نشانی محل حادثه را ترک کردند. مهندسان و کارشناسان می‌گویند با وجود تخریب کامل ساختمان ممکن است این مکان هنوز ایمن نباشد.

آلین کیلسهایمر، مهندس سازه به خبرنگاران گفت: ما معتقدیم این محل فعلاً به صورت بالقوه خطرناک است و ممکن است مجبور شویم دیوار‌های کنار خیابان را هم تخریب کنیم، زیرا این دیوار‌ها هم در معرض فروپاشی هستند.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر دیوار‌های کنار خیابان تخریب نشوند وزن سازه و آوار‌ها می‌تواند به تاسیسات زیر خیابان به صورت جدی آسیب بزند. تمامی تاسیسات زیر خیابان‌هایی که در مجاورت این ساختمان هستند در معرض خطری جدی قرار دارند.

از ریزش ساختمان مسکونی ۱۲ طبقه‌ای در سواحل میامی بیش از یک ماه می گذرد. شمار مفقودین این حادثه ۱۶۰ نفر اعلام شده اما تنها ۹۷ جسد از زیر آوار بیرون کشیده شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساختمان فلوریدا ساحل میامی جستجوی اجساد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند | ویدئوی جست و جوی امداگران برای یافتن اجساد

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دیروز در رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند که با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند.

کد خبر 847508 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم استان آذربایجان شرقی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • ۲ نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند | ویدئوی جست و جوی امداگران برای یافتن اجساد
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی