Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه‌های نقل و انتقالات تابستانی چلسی تقریباً پیرامون جذب یک مهاجم نوک گلزن می‌چرخد. با توجه به این که اولیویه ژیرو این باشگاه را ترک کرد، چلسی در فصل پیش رو نیاز شدیدی به جذب یک مهاجم دارد.

در حالی که تیمو ورنر و کای هاورتز در پیروزی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا و نتایج خوب در جام‌های داخلی و لیگ برتر نقش مهمی داشته اند، اما در میان هواداران چلسی نیاز به وجود یک مهاجم مستعد و تمام کننده به شدت احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارلینگ هالند که در حال حاضر بهترین مهاجم جوان فوتبال اروپا به شمار می‌رود، از ماه‌ها پیش مورد توجه باشگاه چلسی قرار گرفته است. 

با گذشت چند هفته از فصل ۲۰۲۱_۲۰۲۰، مذاکرات بین بازیکن و باشگاه آن طور که آبی‌ها انتظار داشتند، پیش نرفته است و این موضوع باعث شده که خرید این فوق ستاره در تابستان امسال دور از دسترس باشد. 

در این گزارش ۵ بازیکن جایگزین وجود دارد که چلسی می‌تواند برای برطرف شدن مشکلات خط حمله خود به جذب آن ها در نقل و انتقالات تابستانی فکر کند.  

۱- روملو لوکاکو - اینتر میلان 

راضی کردن لوکاکو برای پیوستن به چلسی با وجود دردسر‌های مالی کار بسیار سختی خواهد بود؛ زیرا او با یک فصل بازی در این تیم، محبوب هواداران اینتر میلان شده است، اما اگر چلسی با پیشنهاد مالی مناسب دست به کار شود، شاید بازگشت لوکاکو به استمفوردبریج عملی شود. 

لوکاکو که در دوره قبلی حضورش در چلسی، زیر سایه دیدیه دروگبا افسانه‌ای قرار گرفت، ناچار شد انتقال قرضی به وست برومویچ و اورتون را تجربه کند. 

مهاجم بلژیکی پس از این که موفقیت محدودی با پیراهن منچستر یونایتد به دست آورد، تصمیم گرفت به اینتر میلان بپیوندد و به لطف درخشش او، نراتزوری پس از سال‌ها قهرمان سری آ شد. 

ترکیب آتشین سرعت و قدرت فیزیکی او همان چیزی است که توماس توخل برای نوک پیکان خط حمله خود به آن نیاز دارد.

بیشتر بخوانید

پیشنهاد ۱۵۰ میلیون پوندی تیم فوتبال چلسی به هالند ۲- دنی اینگ - ساوتهمپتون

دنی اینگ ۲۸ ساله یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر در فصل ۲۰۲۱_۲۰۲۰ بود که در طول ۲ فصل اخیر بیش از ۴۴ گل برای این تیم به ثمر رساند. 

سبک چرخش به سمت دروازه و توانایی شوتزنی او در محوطه جریمه حریف باعث می‌شود او نسبت به ژیرو، به تهدیدی مستقیم‌تر و هجومی علیه تیم‌هایی تبدیل شود که قصد بازی دفاعی برابر چلسی را دارند. 

با در نظر گرفتن این که اینگ اعلام کرده تمایلی برای تمدید قرارداد و ماندن در ساوتهمپتون ندارد، چلسی با قراردادی آزاد می‌تواند این بازیکن را جذب کند. 

۳- هری کین - تاتنهام هاتسپرز 

با توجه به رقابت شدیدی که بر سر جذب این بازیکن وجود دارد، بعید به نظر می‌رسد که چلسی بتواند کین را به خدمت بگیرد. با این حال اگر چنین اتفاقی رخ دهد، چلسی شاه ماهی نقل و انتقالاتی را شکار کرده است. 

این بازیکن ۲۷ ساله در مقابل دروازه حریفان به طرز وحشتناکی فرصت طلب است. از طرف دیگر کین در فصول گذشته تجربه بازی به عنوان یک مهاجم نوکِ خلاق را به دست آورده است. 

از نظر تاکتیکی، دیدن هری کین در کنار بازیکنانی مانند تیمو ورنر، حکیم زیاش و کریستین پولیشیچ در قلب بیشتر دفاع‌های اروپایی ترس ایجاد می‌کند. 

شاید در صورت حضور کین در استمفوردبریج، او به قهرمان چند سال آینده هواداران چلسی تبدیل شود. 

۴- پائولو دیبالا - یوونتوس 

پائولو دیبالا بازی‌های نسبتا خوبی در ترکیب یوونتوس انجام داد، اما به دلیل مصدومیت و عدم آمادگی جسمانی از هم تیمی هایش عقب ماند. 

این بازیکن ۲۷ ساله با به ثمر رساندن ۴ گل و یک پاس گل در فصلی که چندان فرصت بازی به دست نیاورد، نشان داد در تلاش است تا دوباره به فرم خوب خود بازگردد. 

برخی‌ها معتقدند به دلیل توانایی دریبل زدن بازیکن مستقیم و سبک بازی دیبالا، بهترین پست برای او بازی در نقش مهاجم نوک است.

با توجه به این که کریستیانو رونالدو به نظر می‌رسد برای یک فصل دیگر در یوونتوس بماند، دیبالا ممکن است وسوسه شود تا در سال آخر قرارداد خود به چلسی بپیوندد و بازی در لیگ پر زرق و برق انگلیس را تجربه کند. 

۵- تامی آبراهام - چلسی

تامی آبراهام ۲۴ ساله در دسترس‌ترین گزینه چلسی برای برطرف کردن مشکل خط حمله و گلزنی است. در دوران سرمربیگری فرانک لمپارد، آبراهام خیلی زود توانست خود را به عنوان مهاجم اول آبی‌ها اثبات کند و در نخستین فصلی که به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب قرار گرفت، ۱۵ گل به ثمر رساند.

با وجود این که در نیم فصل دوم آبراهام به دلیل مصدومیت و ترجیح توخل برای استفاده از مهاجمان آلمانی فرصت کمی برای بازی پیدا کرد، او با ۱۲ گل به طور مشترک برترین گلزن چلسی در فصل ۲۰۲۱_۲۰۲۰ شد.

آبراهام یک راه حل داخلی برای مشکل خط حمله چلسی است و در صورت اعتماد کادرفنی به این بازیکن، چلسی می‌تواند میلیون‌ها دلار صرفه جویی کند و به جای جذب مهاجم، به فکر جذب بازیکنانی مانند دکلان رایس و فدریکو کیه زا باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه چلسی نقل و انتقالات یک مهاجم خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر از پرواز ارلینگ هالند جا ماند

اختلاف ارلینگ هالند با نزدیک‌ترین رقبایش به 5 گل افزایش یافت. 

طرفداری | ارلینگ هالند به احتمال فراوان برای دومین فصل متوالی آقای گل لیگ برتر خواهد بود. 

با 5 گل مقابل ناتینگهام فارست و وولورهمپتون، ارلینگ هالند به قدرت‌نمایی در کورس آقای گلی لیگ برتر ادامه می‌دهد. در هفته‌ای که کول پالمر از گلزنی ناکام مانده بود، الکساندر ایساک در نیوکاسل تبدیل به اولین بازیکن از دوران آلن شیرر شد که با پیراهن کلاغ‌ها طی یک فصل لیگ برتر 20 گل به ثمر می‌رساند.. با توجه به فرم مهاجم منچسترسیتی و بازی‌های محدود لیگ برتر، به نظر می‌رسد هالند برای دومین فصل متوالی عنوان آقای گلی را کسب می‌کند. منچسترسیتی طی سه بازی آینده به مصاف فولام، تاتنهام و وست‌هم خواهد رفت. ایساک باید مقابل برایتون، منچستریونایتد و برنتفورد گل‌هایش را افزایش دهد. پالمر نیز ناتینگهام فارست، برایتون و بورنموث را مقابل خود می‌بیند. 

بیشترین گل در لیگ برتر انگلیس ارلینگ هالند (25 گل) الکساندر ایساک (20) کول پالمر (20) اولی واتکینز (19) دومینیک سولانکه (18) بیشترین پاس گل در لیگ برتر انگلیس اولی واتکینز (12 پاس گل) آنتونی گوردون (10) پاسکال گروس (10) کیرن تریپیر (10) 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر از پرواز ارلینگ هالند جا ماند
  • هالند: صحبت‌های روی کین؟ به حرف‌های این مرد اهمیتی نمی‌دهم
  • هالند پس از پوکر: باید بیشتر پیشرفت کنم
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • گل چهارم ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 4-1 وولورهمپتون)
  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون
  • گل سوم ارلینگ هالند به وولورهمپتون از روی نقطه پنالتی (منچسترسیتی 3-0 وولورهمپتون)
  • گل دوم و زیبای ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 2-0 وولورهمپتون)
  • گل ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 1-0 وولورهمپتون)