Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم حسینی سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کاهش و یا افزایش خدمات غیر حضوری دفاتر پیشخوان و چگونگی توسعه آن‌ها گفت: در حال حاضر بحث پوشش خدمات غیر حضوری مطرح نیست، زیرا اجرایی شدن این نیاز در گام نخست نیازمند بررسی‌های بیشتر و فراهم کردن زیر ساخت‌های اولیه است که این موضوع زمان بر است و فعلا نمی توان گفت چه زمانی خدمات غیر حضوری در دفاتر پیشخوان اجرای کامل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

هزینه کرد ۲۴۰۰ میلیاردی بیمه برای بیماران کرونایی

سرپرست بیمه سلامت استان تهران در ادامه در پاسخ به اینکه همچنان در برخی مراکز درمانی و مطب‌ها نسخه نویسی و در داروخانه‌ها نسخه پیچی‌های الکترونیکی دیده نمی شود گفت: بله اجرایی کردن این موضوع در جامعه زمان بَر است.

او ادامه داد: انجام ندادن نسخه نویسی و نسخه پیچی برخی مراکز فعلا تخلف محسوب نمی‌شود.

حسینی در پایان اضافه کرد: با عنایت به برنامه زمان بندی سازمان در خصوص استقرار تدریجی نسخه الکترونیک، برخی موسسات در حال تامین زیرساخت‌های لازم جهت استقرار این طرح در زمان مقرر هستند و به همین دلیل تا چند ماه آینده ممکن است نسخ کاغذی در برخی مراکز درمانی دیده شود که به تدریج این نسخه‌ها کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نسخه الکترونیکی نسخه خطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، علی رشیدی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان در آیین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه ،افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

وی بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می کند.

شایان ذکر است که دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903037

دیگر خبرها

  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳؛ تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک؟
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت 1403 / طرح فجرانه کالابرگ تمدید می شود ؟
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد