Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تکواندو گفت: امیدوارم تکواندو در المپیک توکیو نتایج خوبی را رقم بزند.

طبق برنامه‌ریزی کمیته بین‌المللی المپیک مسابقات تکواندو در بازی‌های المپیک توکیو، از 2 تا 5 مردادماه 1400 در سالن "ماکوهاری مسه" برگزار خواهد شد.

تکواندو ایران از طریق رنکینگ سیستم موفق به کسب دو سهمیه توسط آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم و میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم شده و در بخش زنان نیز ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم از طریق مسابقات قاره ای جواز حضور در این رقابت ها را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید عبدالرشیدی، مربی تکواندو، درباره شرایط سه ملی‌پوش ایران برای حضور در سی‌دومین دوره بازی‌های المپیک توکیو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: در حال حاضر باید روی نقاط مثبت تیم تمرکز و صحبت کنیم. تیم پیش از اعزام به توکیو به تازگی از مسابقات قهرمانی آسیا برگشته بود. فارغ از اینکه چه نتیجه‌ای آنجا به دست آمد به نظر می‌رسد شرایط خوبی دارد. امیدوارم که نتایج خوبی را هم در توکیو شاهد باشیم.

کارشناس تکواندو درخصوص تقابل کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در گام نخست گفت: هر دو جزو بازیکنان خوب تکواندو هستند. یکی مدال المپیک دارد و دیگری تنها نماینده ایران و پرانگیزه است. برای ناهید آرزوی موفقیت دارم و امید دارم که می‌تواند بازی خوبی را به نمایش بگذارد. این اتفاق برای تکواندو ایران تازه نیست در ریو هم بخشی و بیگی با هم بازی داشتند که متاسفانه بخشی نتیجه را واگذار کرد اما برای این مسابقه مهرو کمرانی نقش اساسی را دارد چرا که مربی هر دو (کیمیا_ناهید) بوده بنابراین به نقاط ضعف و قدرت هر دو آگاه است. کمرانی باید بتواند به خوبی کیانی را برای این دیدار حساس آماده کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد

تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد درخصوص انتخاب ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم برای اعزام به المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت فدراسیون کشتی نوشت:

«کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، تصمیم خود را در مورد انتخاب ملی پوش وزن 86 کیلوگرم به جهت حضور در بازی های المپیک پاریس به شرح زیر اعلام کرد:

نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی آقای حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن 86 کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

1- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که 50 روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، آقای حسن یزدانی که 9 ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و در صورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، ایشان ملی پوش ایران در وزن 86 کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پاریس خواهد بود.

2- در صورتی که شرایط درج شده در بند یک حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی پوش این وزن اتخاذ می‌نماید.»

دیگر خبرها

  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود