Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ معاون اول رئیس جمهور گفت: مطالبه مردم از ما مسئولین بر حق و ما به آن‌ها توجه می‌کنیم و تمام تلاشمان در جهت برآورد این مطالبات است البته برخی از توان ما خراج است که ما دعا می‌کنیم دولت بعدی در جهت رفع همه مشکلات مردم موفق باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، اسحاق جهانگیری، شامگاه جمعه در نشست رسیدگی به مشکلات استان خوزستان با حضور سران عشایر این استان در اهواز، اظهار داشت: من به استان خوزستان علاقه شخصی خاصی دارم و برای من قابل احترام است که به دو دلیل است دلیل اول موقعیت و نقش استراتژیک این استان در کشور و در منطقه است و دلیل دوم به خاطر اینکه محل شهادت دو تن از برادران من در این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نگاه مسئولان کشور به استان خوزستان نگاه ویژه و با اهمیت است چرا که این استان دارای مهم ترین منابع انرژی کشور است که حل مسائل این استان همیشه در جلسات دولت و در نشست‌های کشوری دارای اهمیت بوده و همیشه پر اولیت های تخصیص منابع بوده است.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: بنده به نمایندگی از طرف دولت به اینجا آمدم که هم حرف مردم را بشنویم و هم بگویم دولت نسبت به مسائل استان بی تفاوت نیست و با درک متقابل از این مسائل به فکر حل فوری آنها است چرا که ما نیز طعم تلخ مشکلات این چنینی را چشیده‌ایم و هر چه در توان داریم در جهت رفع آنها گام خواهیم برداست.

«معجزه آبخیزداری»|مدیریت جامع حوزه آبخیز؛ مهمترین راهکار غلبه بر تنش آبی استان خوزستانیوسفی: چطور می شود 6 ماه پس از سیل، خوزستان دچار مشکل کم آبی شود؟علت‌یابی مشکل تنش آبی استان خوزستان/ راهکار اساسی برای رسیدن به «خوزستانِ آباد» چیست؟

جهانگیری در خصوص حل مسائل استان خوزستان بیان داشت: هر مسئولی در هر پستی وظیفه دارد هرآنچه در توان دارد در جهت تحقق مطالبات مردم گام بردارد و این اطمینان را به مردم شریف خوزستان خواهیم داد که دولت با تمام قدرت در کنار مردم است و هرآنچه در توان باشد و مقدور باشد انجام خواهد داد.

وی در ادامه بیان داشت: مطالبات و خواسته های شما مردم از ما کاملا به حق و صحیح است و ما در مقابل فریادهای مردم کاملاً بی پاسخ هستیم چراکه قبول داریم که اشکالاتی داشتیم و قبول داریم که برخی از مصوبات بعداً با عوارضی برای مردم مواجه شدیم و ما در خصوص نارضایتی مردم بی‌تفاوت نیستیم.

 معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: برخی از خسارت‌های سیل سال 98 که به میزان 230 میلیارد تومان برآورد شده است هنوز پرداخت نشده که بر اساس مصوبه اخیر قبل از پایان این دولت حتماً خسارت‌های کشاورزان پرداخت خواهد شد.

وی در خصوص خسارات دامداران و کشاورزان نیز بیان داشت: در طی مدت اخیر به دلیل مسائل تنش آبی و مشکلات آب، برخی از کشاورزان و دامداران متحمل خساراتی شدند که شامل دامدارانی است که دامشان تلف شده، نخیلاتی که خشک شدن و کشاورزانی که دچار خسارت شدن که ما این تعهد را می‌دهیم که خسارت مردم حتماً پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/331/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر

رئیس بسیج سازندگی کشور، گفت: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد که در کنار دولت کمبودها و کاستی‌های عشایر را برطرف کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردل، سردار محمد زهرایی در حاشیه سفر به شهرستان اردل و بازدید از روند اجرای طرح های بسیج سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم منطقه عشایری دهدلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جای تاسف است که 45 سال از انقلاب گذشته اما هنوز اقدامات زیرساختی از جمله راه دسترسی برای عشایر در این منطقه انجام نشده است.

وی افزود: باید یک هم‌افزایی و همدلی بین دولت و دستگاه‌های مجری برای احداث راه‌های دسترسی به خصوص برای مناطق صعب العبور صورت گیرد. سازمان بسیج سازندگی به عنوان مجری برای انجام کارهای سخت در کنار دولت حضور دارد، امید است بخشی از اعتبارات را دولت تقبل کند و با بخشی از ظرفیت‌های انقلابی این کار به سرانجام برسد. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور مطرح کرد: البته مردم روستای دهدلی نباید انتظار داشته باشند در یک مدت زمان کوتاه، این مسیر طولانی احداث شود بلکه جاده دسترسی روستای دهدلی به صورت قطعه قطعه و مرحله به مرحله احداث و تحویل مردم می‌شود.

وی بیان کرد: مردم عشایر این منطقه، رزمندگان خط مقدم و تامین کننده امنیت منطقه به شمار می‌روند و نباید این اصل از نگاه سیاست‌مداران و تصمیم‌گیران به دور باشد. در هر کجا که یک ایل و طایفه‌ای حضور داشته باشد، امنیت ایران اسلامی تضمین شده است و هرگونه هزینه‌ای برای این قشر، سرمایه‌گذاری است.

زهرایی در پایان با تاکید بر اینکه مسئولین باید از منطقه عشایری دهدلی بازدید داشته باشند، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد در کنار دولت نسبت به برطرف کردن کمبودها و کاستی‌های این مردم گام بردارد چرا که خیلی بیشتر از اینها، عشایر حق بر گردن انقلاب اسلامی و ما دارند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • فریادهای خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • دولت چقدر ارز ۲۸۵۰۰ تومانی پرداخت کرد؟
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس