Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدصالح منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ در اختیار شهرستان قرار داده تا با کمک دیگر خیران در دهه امامت و ولایت غذا طبخ و در شهر و روستا توزیع شود.

امام جمعه شهرستان بندرترکمن بیان کرد: طی این مدت بیش از دو هزار پرس غذا طبخ و در نقاط کمتربرخوردار توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری اضافه کرد: در شب عید غدیر هم با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های مختلفی از جمله عمامه گذاری و جشن در مسجد برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: دهه امامت و ولایت مناسبت های زیادی را در خود جای داده و روزهای با عظمتی است که باید از آن بهره گرفت.

امام جمعه شهرستان بندرترکمن افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مناسبت های مختلف از جمله سیل ۹۸ کمک های زیادی به شهرستان کرد و توزیع سبد کالا در برخی از مناسبت ها مانند ماه رمضان و توزیع کیف و لوازم التحریر برای دانش‌آموزان محروم از دیگر اقدامات آنها بوده است.

کد خبر 5264162

منبع: مهر

کلیدواژه: بندرترکمن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر دعای عرفه آمار کرونا نماز عید قربان عکس استانها واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل گرگان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلال ماب یکشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هفت کمیته زیر مجموعه ستاد اربعین فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته‌های تغذیه و درمان جزو کمیته‌های با فعالیت گسترده محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه سه هزار موکب زیر پوشش کمیته تغذیه ستاد اربعین سازمان دهی می‌شود می‌کنند، گفت: حدود دو هزار موکب در عراق مستقر می‌شوند و خدمات دهی می‌کنند و هزار موکب نیز در مسیر و مرزها و استان‌های مرزی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بین ۹۰۰ تا هزار موکب نیز به صورت خودجوش و بدون اینکه زیر پوشش و سازماندهی قرار گیرند، خدمات دهی می‌کنند، افزود: این موکب‌ها در مناطق مختلف از جمله خوزستان فعالیت و از زائران حسینی پذیرایی می‌کنند.

جلال ماب یادآور شد: حدود ۷ هزار دستگاه کامیون و خودرو اقدام به انتقال تجهیزات موکب‌ها می‌کنند و بیشتر مالکان خودروها به صورت افتخاری خدمات دهی می‌کنند و طبق پروتکل خاصی و بر اساس همکاری بین گمرک ایران و عراق این خودروها منتقل می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار نیروی داوطلب به اداره موکب‌ها می‌پردازند، یادآور شد: اتباعی که از خاک ایران برای اربعین حضور می‌یابند، پتانسیل بسیار خوبی برای تبلیغ هستند و باید از این ظرفیت برای تبیین اربعین حسینی استفاده کرد.

وی با اظهار اینکه که سال گذشته ۷۰ هزار زائر خارجی ازخاک ایران روانه اربعین شدند، تصریح کرد: باید از این دستاورد برای تبیین اربعین بهره گرفت.

کد خبر 6091523

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳