Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:32:54 GMT

۱۰ طرح ورزشی در استان مرکزی آماه بهره‌برداری است

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۶۲۳۱

۱۰ طرح ورزشی در استان مرکزی آماه بهره‌برداری است

«عابد حقدادی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بخش عمده‌ای از اعتبارات تکمیلی طرح‌های مذکور از محل منابع ملی و بخشی نیز از محل منابع داخلی استان تامین شده است. 

وی ادامه داد: تالار مسابقات یک‌هزار نفری محلات به‌عنوان چهارمین تالار استان مرکزی، پیست تارتان شهدای پنجم مرداد اراک، سالن‌های چند منظوره خمین و شهر مامونیه، زمین‌ فجر ساوه، سالن چند منظور شهید کفاش‌زاده ساوه ، زمین‌های چمن روستاهای چرمک ساوه، چهره‌قان کمیجان و گل زرد شازند تا چند روز آینده بهره‌برداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: تکمیل و تعمیر چندین مجموع ورزشی و زمین‌های چمن در نقاط مختلف استان مرکزی در دستور کار این نهاد قرار گرفته که حدود ۷۵۰ میلیارد ریال نیز برای این مهم اختصاص یافته است. 

حقدادی بیان کرد: طرح‌های درحال تکمیل ورزشی استان امسال شامل سالن‌های چندمنظوره سه‌هزار نفری اراک تالار اصلی مسابقات، سالن چندمنظوره دستجان سالن غینر شازند، خسروبیگ کمیجان، دهچال خنداب حاجی آباد شازند و سالن مهاجران، زمین چمن‌های نخجیروان محلات راوه دلیجان و طراز ناهید ساوه و زمین نوبران و شهرهای میلاجرد و جاورسیان  است.

سرانه ورزشی استان مرکزی از ۸۶ صدم مربع در سال ۹۵ به یکصد سانتیمتر مربع رسید.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۱۴ نفر جمعیت در قلب ایران قرار دارد.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اراک استان مرکزی افتتاح طرح وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اراک استان مرکزی سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اراک استان مرکزی افتتاح طرح وزارت ورزش و جوانان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است