Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عطاالله زمانی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس در سفر به شهرستان بوانات و دیدار با فرمانداراین شهرستان از تلاش‌های بنیاد برای تامین مسکن مددجویان و نیازمندان در این استان خبر داد و گفت: تامین مسکن محرومان و مددجویان فارس یک شاخص کم نظیر در کشور برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: همه مراحل تامین مسکن مددجویان و محرومان در استان فارس طبق برنامه و بر اساس تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه برای ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن مددجویی به خوبی به پیش می‌رود.

زمانی با بیان اینکه بنیاد مسکن برای ساخت مسکن بیشتری دراین حوزه آمادگی دارد، افزود: عملیات اجرایی ساخت ۸۸۶ واحد مسکونی ویژه خانوار‌های نیازمند و اقشار آسیب پذیر اخیرا با حضور نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور در استان فارس آغاز شد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان با بیان اینکه از همه ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از خیرین مسکن ساز بهره گیری می‌شود، اظهار داشت: نهاد‌های حمایتی تامین هزینه ساخت پنج واحد مسکونی از ۸۸۶ واحد ویژه نیازمندان را پذیرفته اند که این واحد‌ها به صورت رایگان به اقشار آسیب پذیر واگذار می‌شود.

زمانی ادامه داد:‌کمک بلاعوض ۱۴۰ میلیون تومانی به خانوار‌های نیازمند در این طرح گنجانده شده و زمین این واحد‌های مسکونی توسط دولت تامین شده و از محل حساب ۱۰۰ امام راحل کمک‌های رایگان به خانوار‌های نیازمند و مددجویان داده می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اضافه کرد: سطح اشغال واحد‌های این طرح حدود ۲۷ درصد است و طی سه سال آینده به بهره برداری می‌رسد، متراژ مفید هر واحد ۷۵ متر مربع است، علاوه بر این ساخت ۷۲ واحد مسکونی در شهر صدرای شیراز هم کلید خورده است که به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر واگذار خواهد شد.

علی محمودی فرماندار شهرستان بوانات نیز با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تامین سرپناه و مسکن مددجویان در این شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن فارس تامین مسکن محرومان خانوار های نیازمند استان فارس بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خواجه‌ای گفت: رویکرد حمایتی برای تولید مسکن و ارتقای کیفیت ساخت و ساز با رعایت استفاده از مصالح استاندارد در اولویت است.

وی افزود: علاوه بر اهمیت دادن به کمیت پروژه‌ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن مد نظر قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از احداث ۳هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت احداث ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در راستای نهضت ملی مسکن از برخی فعالیت‌های این نهاد انقلابی است.

خواجه ای مشارکت بانک‌ها در ارائه تسهیلات و آورده به‌موقع متقاضیان را دو عامل مهم در واگذاری هرچه سریع‌تر پروژه‌های مسکن ملی دانست و افزود: همه دستگاه‌های ذی‌ربط و خدمات‌رسان باید در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به‌موقع به مردم واگذار شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان نیمه دوم امسال با پیگیری‌های جدی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی بتوانیم تعدادی از واحد‌های نهضت ملی مسکن را تکمیل کنیم و به متقاضیان تحویل دهیم.

دیگر خبرها

  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌