Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@18:29:39 GMT

قتل مشاور نظامی دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۶۵۹۶

قتل مشاور نظامی دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان

سخنگوی سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین از قتل مشاور نظامی این نهاد توسط افراد ناشناس خبر داد.

به گزارش مشرق، سرتیپ «طلال دویکات» سخنگوی سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین  گفت که افراد ناشناس امروز(جمعه) «عکرمه مهنا» مشاور حقوقی امور مالی نظامی تشکیلات خودگردان را هدف گلوله قرار دادند که منجر به مرگ وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تحرکات آمریکا برای تعیین جانشین محمود عباس

به گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا، اطلاعات اولیه حاکی از آن است که افراد ناشناس مهنا  را که دادستان کل نظامی سابق تشکیلات خودگردان بوده است، در خانه خود در دیر الغصون در استان طولکرم در کرانه باختری هدف شلیک گلوله قرار دادند که منجر به مرگ وی شد و  سپس پا به فرار گذاشتند.

وی تأکید کرد که دادستانی نظامی و مقامات ذیصلاح تحقیقات را برای کشف جزئیات مربوط به این جنایت و کشف عاملان و محاکمه آنها در اسرع وقت آغاز کرده‌اند.

دویکات افزود که سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان مظنون به قتل را که از خانواده وی است، دستگیر کرد و به منظور اقدامات قانونی بیشتر، او را به مراجع ذی صلاح تحویل داد

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو تشکیلات خودگردان مشاور نظامی ترور امنیتی تشکیلات خودگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه

دادستان عمومی انقلاب ارومیه از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پل قویون این شهر خبر داد.   به گزارش خبرآنلاین، حسین مجیدی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در خیابان منتهی به پل قویون ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار دادستانی مرکز استان آذربایجان غربی قرار گرفت.   وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه و تحقیقات همه دستگاه های امنیتی، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی و مشخص شد که از اراذل و اوباش سطح دار می باشند.   حسین مجیدی افزود : پس از بررسی و پیگیری های مجدانه انتظامی و قضایی و تلاش های پلیس امنیت و همراهی دستگاه قضایی عوامل شرارت که ٧ نفر بودند ۴ نفر از آنها در شهرستان‌ های همجوار دستگیر و ٣ نفر دیگر نیز شناسایی و در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و با آنها برخورد خواهد شد.   دادستان عمومی و انقلاب ارومیه ضمن تقدیر از زحمات مجموعه های قضایی و عوامل امنیتی و انتظامی تاکید کرد : دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی با تمام قدرت اجازه نخواهند داد هیچ کسی و به هر عللی جامعه را بسوی ناامنی روانی و ناهنجاری بکشانند و ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت اجتماعی بشدت با افراد خاطی برخورد خواهیم کرد.   شب گذشته (ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در پل قویون ارومیه تعدادی با قمه به نزاع دسته جمعی پرداخته و برای دقایقی موجب ایجاد رعب وحشت برای مردم شدند.  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیام دیگر شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • ساختار امنیتی اوراسیا: از ایده تا عمل
  • وزیر دارایی اسرائیل: باید تمامی غزه را نابود کنیم
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • طوفان الاقصی اعتماد رژیم اشغالگر به ارتش و سیستم امنیتی و نظامی خود را از بین برده است
  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • واکنش روسیه به مانور نظامی ناتو در نزدیکی مرز روسیه