Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: همزمان با ایام دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم، کتاب «غدیر فقط عید شیعیان نیست» به همت مدرسه راهبری علم و عمل این اداره کل با حمایت اداره کل ادیان و مذاهب اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی منتشر شد.

روح الله عبدالهی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون ویژه‌برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام دهه امامت و ولایت گفت: همزمان با ایام دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم، کتاب «غدیر فقط عید شیعیان نیست» به همت مدرسه راهبری علم و عمل این اداره کل با حمایت اداره کل ادیان و مذاهب اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مطالعه مطالب و گفت‌وگوهای مذهبی اینجا کلیک کنید

وی در همین راستا بیان کرد: این کتاب در خصوص گفتمان انقلاب اسلامی نسبت به عید غدیر خم در ۵ فصل تهیه و تنظیم شده که فصل اول آن به اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت «امام خمینی(ره)» با عنوان «پیام غدیر» پرداخته و در دومین فصل از این اثر به «هندسه غدیر در نظام اسلامی» اختصاص داده شده که نگاه مقام معظم رهبری به این واقعه مهم دینی مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: فصل سوم این کتاب به مسئله مهم جهان اسلام یعنی وحدت امت بزرگ اسلام با عنوان «الغدیر و وحدت مسلمین» پرداخته شده که پیرامون اثر مهم استاد شهید مرتضی مطهری و نسبت آن با وحدت مسلمین مطالب ارزشمندی را بیان می‌کند.

عبدالهی همچنین با اشاره به فصل چهارم «غدیر فقط عید شیعیان نیست» ابراز کرد: فصل چهارم کتاب عنوان «غدیر و اسلام سیاسی» نام دارد. این فصل به قلم حجت الاسلام والمسلمین داود مهدوی‌زادگان عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: آخرین فصل کتاب، یعنی فصل پنجم کتاب، «غدیر را چگونه تبلیغ کنیم» نام دارد. این فصل به قلم حجت الاسلام والمسلمین مهدی مسائلی پژوهشگر تقریب مذاهب نگارش شده است. این فصل از کتاب برای پژوهشگران و مبلغینی که می‌خواهند به تبلیغ بپردازند، بسیار راهبردی قلمداد می‌شود، علاقه‌مندان برای خرید این اثر می‌توانند از طریق اداره کل ادیان مذاهب اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی و یا تماس با مدرسه راهبری علم و عمل  اقدام نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در ۵ حوزه امتحانی طبس، فردوس، قاینات، درمیان و بیرجند برگزار شد.

حجت الاسلام سالاری افزود: در این آزمون ۴۰۴ حافظ قرآن شامل ۲۴۹ خانم و ۱۵۵ آقا شرکت کردند.

وی گفت: این آزمون در مرحله کتبی برگزار شد و مرحله شفاهی نیز  تیرماه برگزار می شود. 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه این آزمون برای رده‌های مختلف سنی برگزار شد افزود:  کوچک‌ترین شرکت کننده در این آزمون دختر ۷ ساله از بیرجند و مسن‌ترین فرد شرکت کننده خانمی ۶۳ ساله از شهرستان فردوس بودند.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • یکی از ثمرات طوفان‌الاقصی بیداری وجدان‌های دانشجویان است
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود