Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری ویژه برنامه های جشن سال نو تبری (1533) در فضای مجازی ، با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در استان خبر داد .

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری؛عباس زارع ،مدیرکل ،با اعلام این خبر افزود: همزمان با دوم مرداد ، اول فردینه ماه  ، سرآغاز سال نو تبری (1533) قرار بود تا ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و هنری ،  شامل : شعرخوانی,امیری خوانی ،نور افشانی,اجرای موسیقی محلی وسخنرانی پژوهشی در خصوص تاریخ و فرهنگ مازندران همچنین ؛ یادبود 4تن از فعالان فقید فرهنگ بومی مازندران؛ زنده نامان : فرهود جلالی کندلوسی,رحمت الله حسن پور,قاسمعلی ایرانمنش وابوالحسن خوشرو در سراسر استان همچنین در  خانه تاریخی کلبادی ساری با حضور اهالی فرهنگ و هنر و عموم مردم برگزار شود که  باتوجه به وضعیت کرونایی در استان مازندران و تبعیت از دستورالعمل ستاد کرونا ، این برنامه ها با شکل متفاوت و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران  با  بیان این که ؛ وضعیت شیوع کرونا در استان نگران کننده است گفت : امیدواریم تا همه ما با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بتوانیم از این مرحله سخت عبور کرده و کرونا را شکست دهیم .

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: به دلیل شرایط کرونایی ویژه برنامه های سال نو تبری در فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی

ویژه‌برنامه «میر عشق» به مناسبت زادروز میرعلیرضا میرعلینقی مورخ، پژوهشگر، روزنامه‌نگار، تحلیلگر و منتقد موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ویژه‌برنامه «میر عشق» به مناسبت زادروز میرعلیرضا میرعلینقی مورخ، پژوهشگر، روزنامه‌نگار، تحلیلگر و منتقد موسیقی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

سخنرانی، پخش فیلم و اجرای موسیقی بخش‌های مختلف این برنامه است که با حضور استادان، پیشکسوتان و هنرمندان عرصه موسیقی برگزار می‌شود.

میرعلیرضا میرعلینقی (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۴۵ در تهران) سنتور را نزد مجید کیانی و پیانو را نزد امانوئل ملیک‌اصلانیان و فخری ملک‌پور فرا گرفت و نزد حسینعلی ملاح شیوه‌های نوشتن و نسخه‌شناسی موسیقی را آموخت.

وی یکی از نخستین روزنامه‌نگاران حرفه‌ای حوزه موسیقی به شمار می‌رود که از سال ۱۳۶۵ فعالیت مطبوعاتی دارد و در ده‌ها نشریه به تحلیل رخدادهای موسیقی و نگارش مقالات مشغول است.

مقدمه «ردیف موسیقی ایران برای پیانو» اثر استاد جواد معروفی، موسیقی‌نامه وزیری، کتاب‌شناسی موسیقی ایران، خاطراتی از رفتگان موسیقی، خاطرات جواد بدیع‌زاده و خاطرات هنری میلاد کیایی برخی آثار مکتوب میرعلینقی است.

علاقمندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت