Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@15:15:45 GMT

غرق‌شدگی دو جوان در دریاچه چورت ساری

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۷۰۳۴

غرق‌شدگی دو جوان در دریاچه چورت ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیداکبر موسوی زرینی امروز در گفت‌وگویی، از غرق‌شدگی دو جوان ۱۷و ۲۰ساله در دریاچه چورت ساری خبرداد.

وی افزود: طی تماس تلفنی مرکز EOC،۱۱۲ استان مازندران  به جمعیت هلال احمر ساری دو جوان در این دریاچه چورت ساری غرق شدند.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ساری بیان کرد: بلافاصله بعد از این خبر، سریعا با هماهنگی یک تیم پنج نفره با یک خودروی امدادی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات جست‌وجوی این دو جوان غرق شده شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موسوی تصریح کرد: عملیات جست‌وجوی افراد مفقود شده با حضور غواصان آتش‌نشانی ساری  و غواصان هیات نجات غریق و غواصی ادامه یافت  و پس از چند ساعت تلاش هر دو جوان از آب بیرون کشیده شده و تحویل نیروی انتظامی شدند.

 

وی در پایان گفت: در این عملیات نیروهای آتش‌نشانی،هیات نجات غریق و غواصی شهرستان و نیروی انتظامی حضور داشتند.

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: غرق شدگی در رودخانه دو جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در راستای شناسایی خسارت سیاه شدگی میوه پسته مزرعه کلانتر کارشناس مسئول باغبانی مدیریت جهادکشاورزی درمعیت کارشناس ناظر بخش خصوصی شهرستان فتاحی از محل بازدید بعمل آوردند.    فتاحی اظهار داشت: در شواهد ظاهری سیاه شدگی میوه پسته به علت کمبود کلسیم بخصوص در شرایط ابرناکی محیط و کاهش جذب توسط گیاه و ایجاد عارضه فیزیولوژیکی ایجاد می‌شود.   کارشناس ناظرباغات نیز گفت: درجهت اعلام قطعی دلایل این بیماری نمونه خوشه‌های خسارت دیده به مرکز تحقیقات ملی شوری کشور جهت بررسی بیشتر ارسال شد.

دیگر خبرها

  • بررسی علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • غرق شدگی کودکی تیرانی در کانال آب
  • کشف پیکر جوان غرق شده شوشی پس از ۶ روز
  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • عملیات جستجوی جنازه جوان غرق شده شوشی ادامه دارد
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم