Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ شورای ‌اهل سنت خراسان شمالی ضمن محکومیت شدید اقدامات شبکه‌های تفرقه انگیز در انتشار اخبار دروغ از اتفاقات خوزستان تمامی مردم ولایتمدار و انقلابی این استان مرزی را به آرامش و پیروی از منویات مقام معظم رهبری دعوت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بجنورد٬ شورای تقریبی اهل سنت خراسان شمالی در بیانیه ای ضمن محکومیت شدید اقدامات شبکه های تفرقه انگیز در انتشار اخبار دروغ و جعلی از کشتار مردم خوزستان توسط نیروهای خدوم نظامی و امنیتی؛ تمامی مردم ولایتمدار و انقلابی این استان مرزی را به آرامش و پیروی از منویات مقام معظم رهبری  دعوت نموده و خواستار پیگیری مطالبات از سوی راهکارهای قانونی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه مزبور آمده است: این روزها رسانه های بیگانه وجیره خوار استکبارجهانی و صهیونیست با انتشار تصاویر ساختگی و اخبار جعلی و دروغ از طریق ماهواره درصدد، تشویش اذهان عمومی در بین ملت ایران هستند و می خواهند با این اقدام امنیت این کشور را زیر سوال ببرند و ایران اسلامی را به کشوری همچون سوریه، افغانستان، پاکستان و عراق تبدیل کنند تا بتوانند به اهداف شوم خود را که همانا از بین بردن قرآن و اسلام و برپانمودن حکومت استبدادی می باشد، عملی سازند.

فرمانده کل سپاه وارد خوزستان شد / بازدید سرلشکر سلامی از شهرها و روستاهای درگیر با تنش آبی‌آیت‌الله موسوی‌جزایری: سران عشایر خوزستان ‌آشوبگران را محکوم کرده‌اند / آنها گفتند این‌ها از عشیره و طایفه ما نیستند‌«معجزه آبخیزداری»|توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب نسبت به آب خوزستان/ آبخیزداری باید با جدیت و قوت دنبال شود

شورای تقریبی اهل تسنن خراسان شمالی ادامه داده است: جوانان غیور و ملت فهمیده و برادران و خواهران ما در خوزستان اگر هم مشکلی داشته باشند، باید از طریق قانونی پیگیری نمایند و تخریب و از بین بردن اموال بیت المال و دولتی غیر قانونی است و افرادی که چنین اقداماتی را انجام می دهند و فریب دشمن را می خورند، بدانند که امنیت خط قرمز ملت ایران است.

در بیانیه علمای اهل سنت استان آمده است: امروز همه قبول دارند که امنیت در این کشور به واسطه این انقلاب حرف اول را در جهان می زند، اما دشمن توان و چشم دیدن این انقلاب را ندارد و به همین خاطر هر از گاهی با نقشه‌های شوم و نافرجام خود درصدد آسیب رساندن به این انقلاب هستند و امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق شبکه های ماهواره ای(بی بی سی، ایران اینترنشنال، کلمه، رادیو فردا و...) که از طریق آمریکا، اسرائیل، انگلیس و برخی کشورهای عربی ساپورت مالی می شوند؛ منتظر چنین حوادثی هستند تا با بزرگنمایی و دروغ پراکنی شرایط را ملتهب نشان دهند.

شورای تقریبی اهل تسنن خراسان شمالی با تاکبد بر وحدت اقوام در همه ایران اسلامی٬ تصریح کردند: باید به این مهم توجه داشته باشیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گونه دشمنی با مردمش ندارد و دلسوز آن‌هاست و افراد بیگانه در خارج از کشور و جیره خواران مستکبرین باید بدانند با این ترفندها و  اقدامات نمی‌توانند در وحدت شیعه و سنی ایران خللی ایجاد کنند. به حمد خداوند متعال این انقلاب زیر سایه لطف خدا و رهبری فرزانه و نیروهای جان برکف همیشه مقاوم و پابرجا در مقابل تمامی توطئه ها ایستاده و خواهد ایستاد.

انتهای پیام/311/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهل سنت اهل سنت ایران اهل سنت اهل سنت ایران خراسان شمالی اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

دیگر خبرها

  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد