Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:42:00 GMT

حوادث جاده‌ای نطنز ۸ کشته و زخمی به دنبال داشت

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۷۳۲۳

حوادث جاده‌ای نطنز ۸ کشته و زخمی به دنبال داشت

گروه استان‌ها - رئیس جمعیت هلال احمر بادرود از کشته و زخمی شدن هشت نفر در حوادث جاده‌ای بادرود خبر داد. - اخبار استانها -

علی کفاشی، رئیس جمعیت هلال احمر بادرود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در    نطنز    اظهار داشت: مقارن ساعت چهار صبح امروز شنبه دوم مرداد یک دستگاه اتوبوس که عازم یزد بود در آزاد راه کاشان، نطنز کیلومتر هفت ورودی شهر بادرود، منطقه ترگل بر اثر انحراف از جاده واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمعیت هلال احمر بادرود ضمن اشاره به حضور نیروهای هلال احمر و اورژانس در محل حادثه افزود: به محض اطلاع از وقوع حادثه اکیپی از نیروهای امداد و نجات پایگاه جاده‌ای بادرود به همراه اورژانس 115 سرآسیاب در محل حاضر شدند.

کفاشی ضمن ابراز تاسف از کشته و زخمی شدن برخی از مسافران این اتوبوس گفت: متاسفانه در حادثه واژگونی اتوبوس یکی از سرنشینان که آقایی حدود 70 ساله بود بر اثر شدت جراحات در صحنه جان باخت و سه سرنشین دیگر مصدوم شدند.

واژگونی اتوبوس با 19 سرنشین در سرخه؛ 15 نفر راهی بیمارستان شدند+تصاویرخستگی و خواب‌آلودگی راننده علت واژگونی اتوبوس در محور هراز/حال مصدومان خوب استانحراف و واژگونی اتوبوس در محور هراز 39 مصدوم و  3 فوتی برجا گذاشت

وی تاکید کرد: مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات اولیه توسط عوامل اورژانس و نجاتگران پایگاه هلال احمر به بیمارستان فاطمیه بادرود اعزام شدند و پایگاه هلال احمر کاشان و نطنز به عنوان تیم پشتیبان مسئولیت رهاسازی مصدوم را بر عهده داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر بادرود ضمن اشاره به انحراف یک کامیون در جاده بادرود - کاشان اظهار داشت: بر اثر انحراف به چپ یک دستگاه کامیون تریلر و برخورد با خودروی سواری پژو 207 در محور اتوبان بادرود ـ کاشان کیلومتر 10 پایگاه امداد و نجات دکتر محمود ترابیان هلال احمر بادرود منجر به فوت یک نفر و مصدومیت سه سرنشین دیگر  خودرو شد.

کفاشی ضمن اشاره به اقدامات درمانی صورت گرفته بر روی مصدومان این حادثه گفت: مصدومان حادثه ضمن انجام اقدامات اولیه توسط عوامل هلال احمر بادرود و اورژانس به مرکز درمانی اعزام شدند و علت حادثه نیز توسط عوامل پلیس راه در دست بررسی است.

انتهای پیام/804/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر بادرود واژگونی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.

به گزارش ایسنا، عباس عابدی درخصوص واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.

عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت