Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@10:36:33 GMT

آموزش تغسیل، تکفین و تدفین اموات کرونایی به بسیجیان

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۷۴۵۲

آموزش تغسیل، تکفین و تدفین اموات کرونایی به بسیجیان

حجت الاسلام ابراهیم بامری امروز گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان با تبریک هفته مهارت آموزی  اظهار کرد: بسیج طلاب سیستان و بلوچستان از سال گذشته برای انجام موازین شرعی اموات کرونایی پای کار آمده است و در انجام این تکلیف که هیچ وظیفه و رسالتی ندارد به صورت جهادی و شبانه روز در حال خدمت رسانی است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه یکی از عرصه‌های بسیج در جامعه مهارت آموزی و ایجاد شرایط مهارت برای قشر بسیجی است، افزود: طلبه‌های جهادی خواهر و برادر در قالب گروه‌های ۴و ۵ نفره برای تغسیل، تکفین و تدفین اموات کرونایی آموزشهای لازم جهت حضور در این عرصه را دیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۲۰جهادگر بسیجی خواهر و برادر اعم از شیعه و سنی در ۳کارگاه آموزشی شرکت کرده و هم اکنون در ۳ آرامستان زاهدان، زابل و ایرانشهر در حال تغسیل اموات کرونایی به صورت شیفتی هستند.

بامری ادامه داد: گروه دوم جهادی، گروه امید آفرینی به بیماران کرونایی است که با حضور ۳ تن از اساتید مجرب روانشناس از حوزه علمیه قم آموزشهای  تئوری و عملی را دیده اند.

وی تصریح کرد: در بحث امید آفرینی تعداد ۲۰ طلبه جهادی خواهر و برادر اعم از شیعه و سنی همکاری دارند که با حضور در بیمارستانهای استان کار امید بخشی را به بیماران دنبال می کنند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش سیستان و بلوچستان سازمان بسیج بسیج کرونایی اموات کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی

دریافت 43 MB

تصویربردار و خبرنگار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6088611

دیگر خبرها

  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟