Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@10:52:11 GMT

اعتراضات خوزستان و بی آبی بی پایان

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۷۵۰۳

اعتراضات خوزستان و بی آبی بی پایان

طی چند روز گذشته شاهد ادامه داشتن اعتراضات مردم خوزستان هستیم مردمی که به دلیل نبود آب و فلج شدن زندگی و اقتصادشان تنها برای گرفتن حق و حقوق خود به خیابان‌ها آمده اند.

 


به گزارش پول نیوز، گفتنی است گر چه برخی از اغتشاشگران در این اعتراضات حضور داشتند و گاهاً سمت و سوی تجمعات خیابانی را تغییر داده‌اند، اما این در حالی است که هنوز با باز شدن رود کرخه امید چندانی به بازگشت آب به خوزستان وجود ندارد، چرا که طبق گفته کارشناسان این آب برای مدت زمان طولانی نیست و تنها پس از گذشت ۱۵ روز آب دیگر وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اعتراضات خوزستان از دیدگاه مسئولان

صبح روز گذشته رهبر معظم انقلاب ناراحتی مردم خوزستان را حق مسلم آن‌ها خواند و دستور رسیدگی به این وضعیت را صادر کرد همچنین رئیسی رئیس‌جمهور منتخب دولت سیزدهم چندی پیش اعلام کرد که برای خوزستان فرماندار ویژه قرار می‌دهد و جهانگیری مسئول مارکوپولوی دولت دوازدهم نیز دیروز و پس از گذشت چند روز از اعتراضات مردمی به خوزستان سفر کرد و اعلام داشت که در مقابل فریاد‌های مردم بی پاسخ هستیم حال این سوال مطرح می‌شود که آیا این تصمیم گیری‌های بی تدبیرانه در دولت دوازدهم اتخاذ نشده؟ آیا این مس در دولت دوازدهم جایگاهی نداشته است؟

اعتراضات مردم خوزستان و راه اندازی کمپین آب معدنی

همان گونه که می‌دانیم متأسفانه برخی از افراد بنا به دلایلی اقدام به راه اندازی کمپین آب معدنی برای حل بحران آب مردم خوزستان کرده‌اند کمپینی که حتی در ظاهر نیز بیشتر شبیه یک شوخی است و یا اینکه تنها جنبه تبلیغاتی برای برخی از افراد و مشاغل دارد.
به طور کلی باید در نظر داشت که ارسال آب معدنی به خوزستان نمی‌تواند عاملی برای رفع تشنگی گاومیش‌ها یعنی تنها سرمایه برخی از خانواده‌ها باشد بلکه این مشکل نیازمند راهکار کارشناسی شده و ریشه‌ای است.

آب دغدغه کدام دولت بود
با نگاهی گذرا به وضعیت دولت‌ها به راحتی می‌توان به این مهم دست یافت که تا به امروز متاسفانه آب در دغدغه هیچ یک از دولت‌های به روی کار آمده نبوده حال امروز چگونه می‌توان انتظار داشت که دولت حاکم بتوانند این معضل مردم خوزستان را حل کند؟
اعتراضات خوزستان و اقتصاد رو به تعطیلی 
متاسفانه از دو روز گذشته شاهد افزایش اختلال، کندی و یا قطع اینترنت در برخی از مناطق خوزستان هستیم که خود به معنای تعطیل شدن کسب و کار‌های اینترنتی است حال این سوال مطرح می‌شود که اعتراضات مردمی چرا باید زمینه‌ساز تعطیلی اقتصاد و یا کسب و کار برخی از افراد در این استان شود.
در پایان باید یادآور شد که اعتراضات خوزستان برای حل بحران کم آبی و مرگ چند جوان و چند پرسنل نیروی انتظامی برای وجه سیاسی کشور به هیچ عنوان مناسب نیست و در شرایط موجود انتظار می‌رود مسئولان امر هر چه سریعتر به این بحران خانمان سوز رسیدگی نمایند هر چند باید یادآور شد که ارائه راهکار‌های موقت چاره حل این بحران نیست.    

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اعتراضات خوزستان اعتراضات مردمی خوزستان قطعی اینترنت در خوزستان اعتراضات خوزستان اعتراضات مردم مردم خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک

رسول گرمسیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بعد از سال‌ها شاهد بودیم اهواز در دو سه سال گذشته میزبانی‌های زیادی را در زمینه ورزشی گرفته که جا دارد از ریاست کشتی خوزستان «رمضان جمالپور» و آقای زمانپور تشکر کنیم.

وی عنوان کرد: احتمال اینکه ۵ وزن از ۶ وزن خوزستانی‌ها به المپیک بروند، بسیار زیاد است که این امر را مدیون تلاش‌های متولیان امر هستیم.

ملی پوش کشتی فرنگی اضافه کرد: مردم خوزستان به کشتی فرنگی علاقه مند هستند و مربیان زحمت کشی و سازنده خوبی در این استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا که ۲ سال پیش برگزار شده بود، توانستم مدال طلا را کسب کنم و می‌خواستم در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی مدال طلای خود را تکرار کنم که در فینال با داروی نادرست، مدال طلای من به نقره تبدیل شد.

ملی پوش کشتی فرنگی گفت: بیش از ۱۵ تا ۲۰ سال است که در سطح بالا کشتی می‌گیرم و نماینده مردم خوزستان و کشورم ایران هستم و این قول را می‌دهم که یک مدال جهانی کسب کنم.

کد خبر 6089940

دیگر خبرها

  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • کارشناس صهیونیست: چرا نتانیاهو برای حمله به رفح معطل می‌کند؟
  • شکست رسانه‌ای واشنگتن در اعتراضات دانشجویی
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال
  • خطر اعتراضات دانشجویی آمریکا بیخ گوش بایدن
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • ببینید | محاصره بذرپاش در میان مردم تبریز؛ اعتراضات به وزیر راه بالا گرفت
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم