Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور با صدور پیامی شهادت مدافع نظم و امنیت ستوان‌دوم ضرغام پرست را به خانواده وی تسلیت گفت.

در متن پیام سرلشکر باقری آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

(وَلا تحسبنَ الذین قُتلوا فی سبیلِ الله اَمواتاً بَل اًحیا عِند رَبِهم یُرزِقون) سوره آل عمران آیه ۱۶۹

(ای پیامبر) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مردگان اند بلکه آن‌ها زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده معظم شهید والامقام ستوان دوم ضرغام پرست

سلام علیکم

شهادت مظلومانه افسر فداکار و شجاع یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان ماهشهر شهید مدافع نظم و امنیت ستون دوم «ضرغام پرست» در حین اجرای ماموریت دفاع از امنیت شهری توسط معدودی از آشوب طلبان و معاندین نظام را به خانواده مکرم، آحاد فرماندهان، کارکنان و همرزمان پرافتخار نیروی مقتدر انتظامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقتضای رسالت دینی، انقلابی ملی و ماموریت‌های خطیر سازمانی خود همواره نشان داده اند برای حراست از سرمایه‌های امنیت ملی و نظم عمومی کشور و تضمین آرامش مردم شریف و عزیزمان، در صف مقدم ایثار و فداکاری از هیچگونه تلاش و مجاهدت‌ای دریغ نکرده و با دشمنان امنیت و برهم‌زنندگان نظم اجتماعی هوشمندانه و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

بر روح مطهر و والای این شهید گرانقدر درود می‌فرستیم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و شهدای دشت کربلا مسئلت می‌نمایم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرلشکر باقری پیام تسلیت شهید ضرغام پرست ضرغام پرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی

در پی درگذشت مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون، رئیس سازمان صداوسیما در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

«انالله و انا الیه راجعون
چشم امید به بازگشت و بهبود استاد مسعود اسکویی داشتیم تا بار دیگر با صدای جادویی و سحرانگیز خود، گوش هایمان را بنوازد. در گفتگو با استاد که روی تخت بیمارستان بود جز امید به آینده و انرژی فراوان شنیده نمی‌شد. دوست داشتیم خبر‌های خوش موفقیت‌های جوانان مان در المپیک پیش رو و مسابقات جهانی را از زبان او بشنویم ولی در برابر تقدیر الهی چه می‌شود کرد. درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده، دوستان و اهالی رادیو تسلیت گفته و برای آنان صبر الهی و برای آن مرد محترم و باوقار، رحمت الهی مسئلت می‌کنم.
پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما»

مسعود اسکویی مجری و مفسر ورزش رادیو وتلویزیون امروز در ۸۵ سالگی دارفانی را وداع گفت. وی مدتی پیش به دلیل شکستگی ناحیه پا و لگن در بیمارستان لاله عمل جراحی شده و مدتی در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد. وی از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت. اسکویی از جمله پیشکسوتان خوش نام و خوش صدای رسانه ملی به شمار می‌رفت که تعصب و غیرت تحسین برانگیزی به رادیو و خصوصاً حوزه ورزش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیکر شهید عباس رمضانی پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی