Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا بابایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه از اول سال جاری تعداد ۱۰۰ شرکت وارد کننده کالاهای مورد نیاز کشور که از بانک مرکزی  ارز دولتی دریافت کرده بودند، مورد بازرسی قرار گرفته است، افزود: پرونده متخلفان برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع دارای صلاحیت ارجاع داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دریافت کنندگان ارز دولتی که جهت واردات کالاهای اساسی و مورد نیاز کشور اقدام کرده‌اند، باید به موقع و به طور کامل به تعهدات خودت عمل کنند در غیر این صورت مطابق قانون و با جدیت با آنان برخورد خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون  در حوزه مبارزه با کالای قاچاق نیز یک هزار و ۶۶۶ مورد بازرسی در سطح این استان انجام شده است.

بابایی افزود: بازرسی های حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز منجر به تشکیل ۳۳ فقره پرونده قاچاق کالا به ارزش ۴۹ میلیارد و ۸۲۴ میلیون ریال شده و برای رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی اضافه کرد: بیشترین کشفیات احتکار و قاچاق کالا در حوزه آهن آلات و میلگرد با کشف ۱۵۹ تن و تشکیل ۳ پرونده تخلف قاچاق و احتکار به ارزش ۳۸ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال بوده که پس از تکمیل پرونده به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

برچسب‌ها صنعت و معدن و تجارت آذربایجان غربی ارومیه ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن و تجارت آذربایجان غربی ارومیه صنعت و معدن و تجارت آذربایجان غربی ارومیه ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی گفت: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام کرد.

لقمانی فر اضافه کرد: علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند