Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@15:09:36 GMT

کلوپ: روی فن دایک و گومز ریسک نمی کنیم

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۷۷۳۶

سرمربی لیورپول می گوید برای استفاده مجدد از مدافعین مصدومش عجله نخواهد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، ویرجیل فن دایک، مدافع قدرتمند لیورپول از اکتبر گذشته به خاطر مصدومیت از میادین دور است و جو گومز، دیگر مدافع قرمزپوشان نیز بعد از عمل جراحی روی زانوی چپ خود بخش اعظم مسابقات فصل گذشته را غایب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو بازیکن این روزها در کمپ آماده سازی لیورپول در اتریش حضور دارند اما هنوز در بازی های دوستانه به میدان نرفته اند. حال یورگن کلوپ می گوید بعید است این دو بازیکن در دیدار دوستانه بعدی لیورپول مقابل هرتابرلین در روز سه شنبه نیز به میدان بروند. او در این باره گفت:

متاسفانه اگر این دو در دیدار مقابل هرتا به میدان بروند خیلی عجیب خواهد بود. هر دوی آنها بسیار خوب هستند اما باید صبور باشیم. داریم برای سپری کردن یک فصل کامل آماده می شویم نه فقط یک پیش فصل. برای یک بازی دوستانه روی آنها ریسک نمی کنم. بازی های زیادی در راه است اما از نظر من، این دو بازیکن در بازی بعدی غایب هستند.

لیورپول رو گذشته در دیدار دوستانه خود مقابل ماینتس با گل به خودی حریف توانست با یک گل به پیروزی برسد. مربی آلمانی می گوید از عملکرد بازیکنانش رضایت دارد: 

باید در نظر بگیرید که تمرینات روز گذشته ما چطور بود. دیروز دو جلسه تمرین داشتیم و صبح قبل مسابقه هم تمرین کردیم و به این مسابقه نیاز داشتیم. از چیزهایی که دیدم راضی هستم. در نیمه اول خوب بازی کردیم. خیلی با بی نقص بودن فاصله داشتیم اما همه چیز خوب است. بازیکنان در نیمه دوم برای نتیجه گرفتن فشار آوردن و موفق هم شدند. به همین خاطر هم رضایت دارم.  

 

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی علی دایی رکورد علی دایی را شکست! / نتایج تیم منتخب قرن (16) کریم صفایی: این قانون های من درآوردی علیه انسان و حیوان از کجا آمده است؟ المپیک توکیو | نازنین ملایی به یک چهارم نهایی رسید تمسخر هت تریک ریچارلیسون به دست لیاندرو پاردس: در فینال چه کار کردی؟! لاپورتا: از روند مذاکرات تمدید قرارداد مسی رضایت داریم؛ سران لالیگا در حال کمک کردن به ما هستند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی

نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان این تیم را مشاهده می کنید.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • عاقبت زرنگ‌بازی: مانده در خانه، رانده از لیورپول!‏
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏